طبل تو خالی | گاردین: ایران ثابت کرد که پدافند اسرائیل آن‌گونه که تبلیغ می‌شد، نیست چند کلام با استاندار آینده! مجلس خبرگان در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، بیانیه صادر کرد به منظور بازدید از تاسیسات نفتی؛ وزیر نفت دقایقی پیش وارد جزیره خارک شد امنیت آسمان ایران به روایت تصویر | وزیر راه به‌منظور بررسی آخرین وضعیت عملیات هوانوردی، از مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد + فیلم قالیباف: نماز جمعه هفته گذشته روشن‌ترین جلوه اقتدار ملی بود + فیلم سردار رادان: کار دادن به اتباع غیرمجاز جُرم است + فیلم حزب‌الله لبنان با صدور ۵ بیانیه، از هدف قرار دادن پایگاه‌ها و نظامیان ارتش اشغالگر خبر داد بمباران شمال غزه ۳۰ شهید و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشت (۱۵ مهر ۱۴۰۳) اعلام گزینه نهایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی برای استانداری به وزیر کشور حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به جنوب لبنان | تهدید مردم به تخلیه خانه‌هایشان+فیلم اطلاعیه هشدار امنیت پرواز برای غرب ایران تکذیب شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت ۱۱ سربازش را توسط حزب الله پذیرفت رژیم صهیونیستی: دو پایگاه هوایی ما در حمله اخیر ایران هدف قرار گرفت حزب‌الله خبرسازی رسانه‌های غربی درباره سرنوشت رهبران خود را تکذیب کرد سید حسن خمینی: اسرائیل جز با زبان زور و قدرت کوتاه نخواهد آمد نشست سران قوا به میزبانی پزشکیان برگزار شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی دوباره سوریه را مورد حمله پهپادی قرار داد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرمانده سنتکام وارد اراضی اشغالی شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به شرکت صنایع نظامی در شمال اسرائیل (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قالیباف: نماز جمعه هفته گذشته روشن‌ترین جلوه اقتدار ملی بود + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۲۷۳۴
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
قالیباف: نماز جمعه هفته گذشته روشن‌ترین جلوه اقتدار ملی بود + فیلم
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نماز جمعه هفته گذشته رهبر حکیم انقلاب اسلامی، روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه عنوان کرد: فرا رسیدن هفته فراجا را به کارکنان امنیت آفرین و خدمتگزار پلیس و تمامی نیرو‌های کادر و وظیفه فرماندهی انتظامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. تامین امنیت و آرامش مردم خدمت بزرگ پلیس به کشور است. برای تمامی این عزیزان در عمل به این وظیفه خطیر، آرزوی توفیقات روزافزون دارم و همچنین یاد و خاطره شهدای مظلوم و جان برکف فراجا را گرامی می‌دارم.

وی ادامه داد: همچنین روز ملی روستا و عشایر را گرامی می‌داریم. روستاییان پرتلاش و عشایر غیور ضامن بالندگی جامعه هستند و نقش بی بدیل آنها در امنیت غذایی، حفاظت و حراست از فرهنگ بومی، پاسداری از مرز‌ها و حفظ میراث فرهنگی کشور بر همگان روشن است.

قالیباف تأکید کرد: نماز جمعه هفته گذشته رهبر حکیم انقلاب اسلامی روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود. بار دیگر مردم ایران حماسه‌ی وحدت آفریدند و زن و مرد و جوان با سلیقه‌های سیاسی مختلف برای حفظ کیان وطن پشت سر رهبری حکیم و شجاع نماز وحدت خواندند و جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند و دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه وجود رهبری انقلابی و با درایت و ملتی هوشمند و با غیرت، قوی و سربلند است و نیرو‌های مسلح به پشتوانه این دو نعمت دلگرم و قدرتمند هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان ایران حتی اگر با خطای محاسباتی دست به ماجراجویی‌های مقطعی علیه کشور بزنند، نمی‌توانند به استقلال و عزت ملی ما و مسیر کلی کشور خدشه‌ای وارد نمایند. بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب همه ما باید تاکید کنیم که تفرقه سیاست دشمن است. تفرقه میان آحاد جامعه، میان دولت و ملت، میان گروه‌ها و احزاب در جامعه اسلامی و در میان ملت‌ها و دولت‌های اسلامی سمی مهلک است. همان جنایتکار اشغالگری که شهید هنیه را به شهادت می‌رساند، شهید نصرالله را نیز شهید می‌کند، آنها با شیعه و سنی، با انسانیت، با شرافت و با صلح دشمن هستند.

وی افزود: هوشمندی رهبر شجاع انقلاب مبنی بر برگزاری خطبه‌های نماز جمعه و تاریخ‌سازی مردم در این یوم الله به دشمن پیام اقتدار داد. برای جامعه آرامش به ارمغان آورد و در جبهه‌های مقاومت روحیه امید تزریق کرد. اینجانب در برابر چنین رهبر و مردمی سر تعظیم فرود می‌آورم و خداوند کریم را سپاس می‌گویم.

قالیباف گفت: وظیفه خود می‌دانم که ابتدا به خودم و سپس به دیگر مسئولان کشور نسبت به حل مشکلات عدیده‌ای که این مردم نجیب دارند به خصوص در حوزه اقتصادی متذکر شوم و در پایان از خداوند متعال درخواست دارم هرگز شاهد روزی نباشیم که ما مسئولان کشور آن را بدون دغدغه حل مشکلات مردم به فردا برسانیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->