طرح فروش اینترنتی دارو در ۴ استان به صورت آزمایشی آغاز شد گوگل به پیوندها و وب‌سایت‌های اصلی تیک تأیید می‌دهد پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳) نخستین عکس‌ها از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) مهم‌ترین خطرات وای‌فای رایگان برای کاربران پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) احتمالا گوگل اندروید ۱۶ را زودتر از زمان معمول منتشر کند دستگیری دو مجرم که با آیفون‌های تقلبی از اپل ۲.۵ میلیارد دلار کلاهبرداری کرده بودند پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳) ایرانی‎‌ها در رتبه سوم باهوش‌ترین مردم جهان پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است!
سرخط خبرها

گوگل به پیوندها و وب‌سایت‌های اصلی تیک تأیید می‌دهد

  • کد خبر: ۲۹۲۸۸۸
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
گوگل به پیوندها و وب‌سایت‌های اصلی تیک تأیید می‌دهد
گوگل درحال آزمایش تیک تأیید برای نتایج جست‌وجو است که باعث می‌شود کاربران از کلیک روی پیوند‌ها و وب‌سایت‌های جعلی خودداری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برخی در کنار پیوند‌های تجاری در نتایج جستجوی گوگل، تیک تأیید آبی‌رنگی را مشاهده کرده‌اند که نشان‌دهنده اصالت و صحت آن سایت است. این قابلیت احتمالاً به جلوگیری از جعل سایت‌های معتبر کمک خواهد کرد.

به گزارش TheVerge، «مولی شاهین»، سخنگوی روابط‌عمومی گوگل، دراین‌باره گفت:

«ما ویژگی‌هایی را که به خریداران کمک می‌کند کسب‌وکار‌های قابل‌اعتماد آنلاین را شناسایی کنند، منظم آزمایش می‌کنیم. درحال‌حاضر آزمایش کوچکی انجام می‌دهیم که در نتایج گوگل، علامت‌هایی را کنار برخی مشاغل نشان می‌دهد.»

یکی از کارمندان سایت ورج می‌گوید علامت‌هایی را کنار لینک‌های سایت مایکروسافت، متا، اپیک گیمز، اپل، آمازون و اچ‌پی مشاهده کرده، اما پس از ورود به حساب گوگل دیگری، این علامت‌ها نمایش داده نشده است؛ به این معنی که این آزمایش هنوز به‌صورت گسترده در دسترس همه کاربران نیست.

گوگل به پیوندها و وب‌سایت‌های اصلی تیک تأیید می‌دهد

با نگه‌داشتن ماوس روی علامت تیک، پیامی نمایش داده می‌شود و سیگنال‌های گوگل نشان می‌دهد این کسب‌وکاری همانی است که خودش ادعا می‌کند. البته گوگل تأکید دارد نمی‌تواند اعتمادپذیری به این کسب‌وکار‌ها یا محصولات آن را تضمین کند.

به نظر می‌رسد این آزمایش جدید در جست‌وجوی گوگل قابلیتی مربوط به ویژگی شاخص‌های برند گوگل برای شناسایی پیام (BIMI) باشد که برای نمایش تیک در وب و برنامه‌های موبایل جیمیل در کنار نام فرستندگانی که تأیید شده‌اند، استفاده می‌شود. گوگل هنوز رسماً علامت‌های جست‌وجو را معرفی نکرده یا نگفته است چه زمانی کاربران بیشتری می‌توانند انتظار این ویژگی را داشته باشند.

به نظر می‌رسد این ویژگی در نقش راهنمایی قابل‌اعتماد در فضای وب عمل می‌کند تا کاربران به منابع جعلی هدایت نشوند و در خرید کالا یا دریافت اطلاعات، از آنها سوءاستفاده نشود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->