سرخط خبرها

چوب بیرانوند لای چرخ تراکتور

  • کد خبر: ۲۹۳۰۵۰
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
چوب بیرانوند لای چرخ تراکتور
حاشیه‌های غیر فنی و ضعف‌های فنی دروازه بان تیم ملی، بزرگترین ضربه را به تیم باشگاهی‌اش وارد می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، تراکتور مجهز شده زودتر از آنچه تصور می‌شد در گل و لای لیگ برتر گیر افتاد. پرشور‌ها که این فصل هم به مانند چند فصل اخیر شب‌ها زیر آسمان پر ستاره تیم شان رویا‌های قهرمانی به هم می‌بافند فکر نمی‌کردند توفان راه افتاده سرخ اینقدر زود فروکش کند. ذوب آهن و حالا فولاد باز مانند گذشته قلق از کار انداختن موتور تراکتور را می‌دانستند و تیم اسکوچیچ را مغلوب کردند. این یعنی تمام خرید‌های پر سروصدایی، چون بیرانوند و ترابی و اسماعیلی فر و. نتواسنتند هنوز برای تیم جدیدشان دایره امنیتی ایجاد کنند.

اسکوچیچ که تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را هم دارد در ایجاد هماهنگی بین بازیکنان پرتعداد خریداری شده عاجز بوده و نتواسنته هارمونی لازم برای به دست آوردن تمام امتیازات ممکن را در تیم به وجود آورد. اتفاقا تاریخ نشان می‌دهد یکی از دلایل بارز قهرمان نشدن تراکتور از دست دادن همین امتیازات ابتدای فصل و سهل انگاری در جمع آوری امتیازات به ظاهر راحت بوده است. البته تراکتور مقابل پرسپولیس هم نشان داد که با وجود تمام خرید‌هایی که انجام داده که هنوز نقاط ضعف زیادی به خصوص در خط دفاع دارد. این تیم شاید از نظر نیرو‌های دفاعی خوش آرایش باشد، اما دفاع تیمی را خوب انجام نمی‌دهد و همین هم هست که با وجود بیرانوند و خلیل زاده و اسماعیلی فر و ... به راحتی دروازه اش حتی در خانه هم باز می‌شود.

ضمن اینکه نباید از یاد برد که بیرانوند دیگر آن دروازه بان ششدانگ گذشته نیست و الیته خلیل زاده هم با وجود ملی پوش بودن در پوشش‌های دفاعی گاه دچار ضعف‌های آشکار است. بازیکنان فولاد در آخرین بازی تنها دو شوت به سمت دروازه تراکتور شلیک کردند که همان‌ها هم تبدیل به گل پیروزی بخش برای آنها شد. نکته جالب این است که در بازی با پرسپولیس و ذوب آهن هم تنها یک شوت در چهارچوب به سمت دروازه بیرانوند شلیک شد و همان‌ها هم تبدیل به گل شد تا دروازه بان شماره یک تیم ملی که در نقل و انتقالات تابستانی با سر و صدا‌های زیاد از پرسپولیس راهی تراکتور شد در کنار حاشیه‌های بی پایان غیر فنی آمار ضعیف فنی برای تراکتوری‌ها به جا بگذارد.

در واقع بیرانوند مدت هاست سیر نزولی را طی می‌کند و مدت هاست کسی کلین شیت یا بازی تحسین برانگیزی از این دروازه بان به یاد ندارد. گلی که او از اسدبیگی دریافت کرد موید این نکته بود که بیرو هیچ تمرکز ذهنی و امادگی بدنی ندارد و بیش از آنکه دل به کار در مستطیل سبز بدهد دل به حساب‌های بانکی و املاک و اراضی دارد که برای خود جفت و جور کرده است.

شکست‌های پی در پی در خانه برای اسکوچیچ زنگ خطر جدی است چرا که گذشته نشان می‌دهد که تبریزی‌ها در پس سال‌ها ناکامی در لیگ برتر دیگر صبوری زیادی برای ایجاد تغییر و تحولات به خرج نخواهند داد به خصوص این فصل که زینوزی با خیال درو کردن جام‌ها با تراکتور خیلی از رقیبان را از ستاره خالی کرد و البته پول هنگفتی را خرج تیمش کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->