پرتاب ۶۰ موشک از لبنان به سوی تل‌آویو شهادت ۷۷ فلسطینی در حملات روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه (۱۶ مهر ۱۴۰۳) پلیس هلند معترضان حامی فلسطین را بازداشت کرد (دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳) اردوغان: رژیم اسرائیل هزینه کشتار مردم را پرداخت خواهد کرد صدای انفجار‌های مهیب در سرزمین‌های اشغالی (دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳) سازمان ملل اعلام کرد: آواره شدن ۲۵۰ هزار شهروند لبنانی در پی حملات اسرائیل یمن اعلام کرد: با موشک و پهپاد تل‌آویو و ایلات را هدف قرار دادیم (۱۶ مهر ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی به زنده بودن رهبر حماس اعتراف کرد قدردانی پزشکیان از همه عوامل و دست‌اندرکاران اجرایی اربعین تهدید قاطع سفیر ایران در عراق: هرگونه حماقت نتانیاهو با واکنش سهمگین ایران مواجه خواهد شد پیشنهاد عمار حکیم برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی یونیسف اعلام کرد: کشته شدن بیش از ۱۰۰ کودک لبنانی فقط در ۱۱ روز گذشته توسط رژیم کودک کش صهیونیستی آلمان «به طور موقت» صدور سلاح به رژیم صهیونیستی را ممنوع کرد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) پوتین و پزشکیان در ترکمنستان دیدار می‌کنند پزشکیان: قتل‌عام کودکان در غزه، روز کودک امسال را تلخ کرده است یک دانشجو به زندان معرفی شد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی شلیک موشک از یمن به قلب تل‌آویو | آژیر خطر در فرودگاه بن‌گوریون+فیلم ویدئو| ظریف: جنایات رژیم اسرائیل نمونه بارز افساد فی الارض است بایدن: آمریکا متعهد به موجودیت اسرائیل است دستگیری سوداگر مرگ با ۱۶۰ بسته موادافیونی در مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) عراقچی: به دنبال جنگ نیستیم، اما از آن هراسی هم نداریم ابوعبیده: گزینه پیش روی ما ادامه نبرد علیه دشمن است
سرخط خبرها

پلیس هلند معترضان حامی فلسطین را بازداشت کرد (دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۱۷۳
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
پلیس هلند معترضان حامی فلسطین را بازداشت کرد (دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳)
پلیس هلند روز دوشنبه با حامیان فلسطین که به مناسبت اولین سالگرد حمله هفتم اکتبر در آمستردام تجمع کرده بودند، درگیر شد و شماری از آنها را بازداشت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با برگزاری این تجمع در میدان «دام» در مرکز آمستردام، پلیس هلند با سپر و باتون در محل تظاهرات مستقر شد.

گروهی از حامیان اسرائیل به مناسبت حمله هفتم اکتبر تجمع و کنسرت برگزار کردند و شماری از حامیان فلسطین نیز شعار‌هایی در محکومیت جنایات صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها سر دادند.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه گزارش داد که پلیس هلند یک زن میانسال را از میان تجمع حامیان فلسطین بیرون کشیده و وی را به یک خودروی زرهی منتقل کرد.

پلیس آمستردام همچنین تعداد زیادی از معترضان را که پرچم فلسطین در دست داشتند، احاطه کرد تا مانع از تداخل تجمع حامیان و مخالفان اسرائیل شود.

خبرگزاری فرانسه اشاره‌ای به تعداد افراد بازداشت‌شده، نکرد.

علاوه بر این، شماری دیگر از معترضان حامی فلسطین در سایر نقاط هلند تظاهرات و تحصن برگزار کردند.

این در حالی است که «دیک اسخوف» نخست وزیر هلند و سایر مقام‌های سیاسی ارشد این کشور به مناسبت حمله مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در کنیسه‌ای در آمستردام حضور یافتند.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

بعد از گذشت یک سال از آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در طول این مدت ۴۱ هزار و ۹۰۹ فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیدند که ۶۰ درصد آنها زن و کودک هستند.

براساس این گزارش، شمار مجروحان نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون به ۹۷ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->