حراج بعدی سکه چه زمانی است؟ عقد قرارداد واردات خودروی جانبازان از امروز (۲۱ مهر ۱۴۰۳) وجود ۵۲۰ هکتار سطح کشت گلخانه‌ای در خراسان رضوی صنایع کوچک، چشم‌انتظار حمایت بزرگ راه سخت تشخیص برنج تقلبی در بازار + عکس درآمد فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سال ۱۴۰۲ چقدر بوده است؟ آیا باید منتظر کاهش چشمگیر قیمت طلا در بازار باشیم؟ عدد سبد معیشت و حداقل دستمزد جامعه کارگری در بودجه اثر خودش را نمی‌گذارد میلیونرهای تهرانی | درآمد عجیب متکدیان در تهران چقدر است؟ چرا در بازار، قیمت خودرو کارکرده گرانتر از صفر است؟ هفته گذشته، چه بر سر بازار‌های مالی آمد؟ | کاهش هیجان، باوجود جو رسانه‌ای (۲۱ مهر ۱۴۰۳) ۲۴۰۰ تن برنج وارداتی دپوشده از بندر شهید رجایی ترخیص شد قیمت طلا در مسیر کاهش؟ | بهترین سرمایه گذاری در موقعیت کنونی چیست؟ (۲۱ مهر ۱۴۰۳) رشد ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر در سال ۲۰۲۳ | انرژی‌های تجدیدپذیر، ارزان‌تر از همیشه قیمت عمده فروشی امروز میوه در مشهد چند؟ (۲۱ مهر ۱۴۰۳) بازگشت دامنه نوسان بورس و فرابورس به مثبت و منفی ۳ درصد از امروز (۲۱ مهر ۱۴۰۳) قیمت برنج رسما اعلام شد | پایان شائبه‌ها در بازار برنج پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ | صعود انس جهانی طلا، بازار داخلی را افزایشی می‌کند؟ پیش‌بینی بورس فردا شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ | بازار سهام در تقلا برای حیات است دلایل تاخیر در انتخابات نظام مهندسی اعلام شد (۱۹ مهر ۱۴۰۳) سرنوشت مبهم رجیستری گوشی‌های آیفون در کشور از تلخی دلپذیر قهوه تا عطر دلنشین شیرینی | گزارشی از پنجمین نمایشگاه قهوه، چای، شیرینی در مشهد + فیلم کفایت سرمایه ۱۰ بانک کشور در شرایط استاندارد ۸ درصدی قرار دارد آغاز مزایده موتورسیکلت‌های تملیکی از امروز (۱۹ مهر ۱۴۰۳) قیمت دام زنده در استان‌های مختلف کشور (۱۹ مهر ۱۴۰۳) | نرخ گوسفند در تهران رکورد شکست + جدول
سرخط خبرها

راه سخت تشخیص برنج تقلبی در بازار + عکس

  • کد خبر: ۲۹۳۸۷۷
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
راه سخت تشخیص برنج تقلبی در بازار + عکس
راه تشخیص برنج خالص و برنج قاطی سخت شده است که باعث شده این تقلب و کلاهبرداری در این محصول به‌وفور در بازار دیده شود.

به گزارش شهرآرانیوز، کشف تقلب در کالایی مثل برنج، بسیار سخت است. تنوع زیاد موجود در نوع برنج با قیمت‌های متفاوت باعث شده تقلب در قالب مخلوط‌کردن برنج با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت بسیار دیده شود. با توجه به اینکه راه تشخیص برنج خالص و برنج قاطی سخت شده است، این تقلب و کلاهبرداری در این محصول به‌وفور در بازار دیده می‌شود.

در این گزارش، براساس گفته یک شهروند به خبرنگار شهرآرانیوز، یک برند برنج را که برنج تقلبی آن هم در بازار دیده شده است، به شما نشان می‌دهیم. این عکس برنج تقلبی از یک فروشگاهی در مشهد گرفته شده است و در حالی که برنج اصلی ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد، این فروشگاه برنج تقلبی را با قیمت ۶۵۰ یا ۶۷۰ هزار تومان می‌فروشد.


 برنج تقلبی که هولوگرام ندارد و نوار زیر دوخت فقط طبیعت نوشته شده است

راه سخت تشخیص برنج تقلبی دربازار + عکس


برنج طبیعت اصلی دارای هولوگرام با مارک طبیعت که در بالا سمت چپ عکس قابل مشاهده است و برنج نقره ای و زیر دوخت در دو طرف کیسه است.
نوار سفید زیر دوخت لوگو طبیعت بعد از چند بار تکرار شدن کلمه طبیعت بصورت افقی درج شده است

راه سخت تشخیص برنج تقلبی دربازار + عکس

محسن صیادی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درباره نظارت بر بازار خواروبار و برنج تصریح کرد: تشدید نظارت بر عمده‌فروشان و خرده‌فروشان کالاهای اساسی در دستور کار تیم‌های بازرسی این مدیریت قرار گرفته است.

به گفته وی، ضمناً از ابتدای امسال (۱۴۰۳)، تعداد ۲۶۲۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی خواروبار صورت گرفته، تعداد ۶۶۳ پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از ۲۱ میلیارد تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->