سرخط خبرها

دختران ایران از آب‌های آسیایی مدال پارو کردند

  • کد خبر: ۲۹۳۹۸۴
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
دختران ایران از آب‌های آسیایی مدال پارو کردند
دختران قایقران ایرانی روی آب‌های آسیایی موفق به کسب مدال‌های طلایی و نقره‌ای شدند.

مژده رنگیان| به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از ۱۹ مهر در سمرقند ازبکستان آغاز شده که ملی‌پوشان روئینگ ایران با ترکیب ۵ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارند. مهسا جاور، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و فاطمه مجلل در این رویداد هستند.
در اولین رقابت زینب نوروزی در فینال روئینگ تک‌نفره سبک‌وزن بانوان با حریفانی از قزاقستان، هنگ‌کنگ، ازبکستان، ویتنام و تایلند روبه‌رو شد و در پایان با زمان ۸:۰۲.۷۲۱ دقیقه اول و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و هنگ‌کنگ نقره و برنز گرفتند.
پس از این مدال، تیم روئینگ چهارنفره بانوان ایران نیز صاحب مدال نقره مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا شد. تیم روئینگ چهارنفره سنگین‌وزن بانوان ایران با ترکیب مهسا جاور، زینب نوروزی، فاطمه مجلل و کیمیا زارعی در فینال با تیم‌های چین‌تایپه، ازبکستان، ویتنام، چین و قزاقستان مسابقه داد و در پایان با زمان 6:56.550 دقیقه دوم و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت چین اول و ویتنام سوم شدند.
این رقابت‌ها فردا با برگزاری 3 فینال دیگر برای ملی‌پوشان ایران دنبال می‌شود.
کمی دورتر از ازبکستان، در هنگ کنگ نیز مسابقات قهرمانی آسیا در رشته دراگون بوت در حال برگزاری است که تیم دراگون‌بوت بانوان «سکان تهران» به عنوان نماینده ایران در هنگ‌کنگ در حال برگزاری است.
تیم ایران روز گذشته در ماده ۲۲ نفره مسافت دو هزار متر مدال نقره و در ۱۲ نفره زیر ۲۴ سال در مسافت ۲۰۰ متر مدال برنز گرفته بودند. امروز نیز ۲ مدال نقره دیگر در رده سنی زیر ۲۴ سال و آزاد به دست آورد.
تیم ایران در دراگون‌بوت ۱۲ نفره زیر ۲۴ سال در مسافت ۱۰۰ متر پس از دو راند رقابت با تیم‌های چین، هند و هنگ‌کنگ و ثبت زمان ۱:۰۰.۹۹۶ دقیقه دوم و صاحب مدال نقره شد. تیم چین و هنگ‌کنگ، به ترتیب اول و سوم شدند.
نمایندگان ایران در دراگون‌بوت ۱۲ نفره رده سنی آزاد در مسافت ۲۰۰ متر نیز پس از قرار گرفتن در رده دوم دور مقدماتی به فینال راه یافتند و در فینال در رقابت با تیم‌های ماکائو، چین‌تایپه، چین، هنگ‌کنگ و استرالیا با زمان ۲۸.۶۰۵ ثانیه در رده دوم قرار گرفتند و مدال نقره به دست آوردند. در این رقابت چین اول و چین تایپه سوم شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->