راز قتل مرد جوان تهرانی توسط همسر خائنش برملا شد جزئیات جدید از حادثه حریق بازار آهن شادآباد در تهران (۲۱ مهر ۱۴۰۳) اعلام هشدار زرد هواشناسی در خراسان رضوی (۲۱ مهر ۱۴۰۳) فروشگاه‌های اینترنتی بدون «اینماد» به پلیس امنیت اقتصادی معرفی می‌شوند حادثه‌ای در مهرآباد رخ نداده است | پرواز‌ها برقرار هستند + عکس و فیلم (۲۱ مهر ۱۴۰۳) وزیر علوم: تمام بودجه آموزش عالی کم‌تر از سه درصد از بودجه کشور است ویدئو | آتش‌سوزی در بازار آهن شادآباد تهران (۲۱ مهر ۱۴۰۳) جدیدترین آمار از جمعیت ایران اعلام شد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) مرحله چهارم محموله دارویی ایران به لبنان ارسال شد ناگفته‌های نخبه مشهدی از دیدار با مقام معظم رهبری | ماجرای یک دیدار پرانگیزه آدم‌های سمی مهلک‌تر از سم‌های اسمی! اجرای برنامه استعدادیابی از دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی کشور سازمان غذا و دارو درباره تزریق ژل‌های غیرمجاز هشدار داد زلزله نسبتا شدید در «نصرت آباد» سیستان و بلوچستان (۲۱ مهر ۱۴۰۳) اسرائیل با حمله به بیمارستان هلال احمر ایران در سوریه، مرتکب جنایت جنگی شده است اعمال‌قانون ۱۷۱۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۴ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۱ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: باید دیپلماسی علمی را فعال کرده و روش‌های علمی را بازبینی کنیم ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، میدان ده‌دی و بولوار کوثر در مشهد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) شناسایی و پلمب یک شرکت پخش غیرمجاز دارو در مشهد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) هزینه رفع ریجکتی ویزای کانادا بایدن: طوفان میلتون ۵۰ میلیارد دلار خسارت برجای گذاشته است گلایه مردم از شلوغی بیش از حد کلینیک ویژه بیمارستان فارابی مشهد | بیمارستانی که در اولویت «تأمین» نیست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک بخش‌نامه بیمه کودکستان‌ها را ابلاغ کرد
سرخط خبرها

جزئیات جدید از حادثه حریق بازار آهن شادآباد در تهران (۲۱ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۰۰۰
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
جزئیات جدید از حادثه حریق بازار آهن شادآباد در تهران (۲۱ مهر ۱۴۰۳)
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح آخرین جزئیات از حادثه حریق بازارآهن شادآباد، گفت: بخش زیادی از ضلع‌های آتش تحت کنترل آتش نشانان است، اما حریق کاملا خاموش نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جلال ملکی در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۰۷ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در بازار آهن شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. ۱۱ ایستگاه به همراه خودرو‌های تجهیزات تنفسی، بالابر و ... سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که یک بازارچه این بازار که مشخص نیست دقیقا چند مغازه دارد، دچار حریق گسترده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه در این مغازه‌ها وسایل بسیار خطرناکی مانند هزاران افشانه، لوله، اسپری و چسب‌ها نگهداری می‌شده که همگی در حال ترکیدن و انفجار هستند.

ملکی گفت: علاوه بر تعدادی از مغازه‌ها که اکثرا دو طبقه هستند و شعله ورند، تعدادی انباری نیز در این بازارچه وجود دارد که با وسایلی مانند سقف‌های شیروانی ساخته شده اند که باعث شعله وری بیشتر نیز شده اند.

وی افزود: حدود ۱۰ خودرو نیز در محل وجود دارد که آنها نیز شعله ور هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: بخش زیادی از اضلاع آتش تحت کنترل آتش نشانان است، اما حریق کاملا خاموش نشده است.

ملکی گفت که هنوز از تعداد مصدومان و تلفات این حادثه اطلاعی در دست نیست.

وسعت حریق در حدود ۱۰ هزار متر مربع است

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در بیان توضیحات بیشتر درباره این حادثه گفت: وسعت حریق بازار شادآباد در حدود ۱۰ هزار متر مربع است در حقیقت وسعت حریق بسیار گسترده بود لذا از ۶ ضلع عملیات در حال انجام است و تا ۸۰ درصد حریق تحت کنترل قرار گرفته است.

وی افزود: بیش از ۵۰ تانکر در محدوده عملیات فعال است و ۱۱ ایستگاه مشغول کار است. کپسول گاز و دبه‌های چسب مدام دچار انفجار می‌شود. خوشبختانه در حال حاضر با وجود اینکه مغازه‌ها به هم پیوسته است، اما انتقال حریق به سایر مغازه‌های بازار کنترل شده است.

محمدی تاکید کرد: هیچ اصول استانداردی در این محدوده رعایت نشده است و بار‌ها اخطار به مغازه داران داده شده، اما متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.

محمد اسماعیل توکلی نیز پیش از این از اعزام پنج آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس و دو اتوبوس آمبولانس به محل حادثه خبر دادخ بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->