کاهش ۲۰ درجه‌ای هوای مشهد و خراسان رضوی و بارش باران از اول آبان ۱۴۰۳ + نمودار تغییرات دما زلزله ۴ ریشتری حوالی گیان در مرز استان‌های همدان و لرستان را لرزاند (۲۵ مهر ۱۴۰۳) با نام خالق هستی و آب توسعه طب ایرانی به صورت علمی نیاز جامعه است+ فیلم تلاش برای افزایش ظرفیت اعزام زائران عمره به عربستان برخورد آموزش و پرورش با موسسه‌های غیرمجاز رئیس سازمان بازرسی کل کشور: مسدودسازی سپرده های بانکی خلاف قانون است چندوچون برخورداری از تغذیه سالم در سبد غذایی روزانه خانوار | نسخه رژیم روزانه تان را بپیچید راننده نوزده‌ساله و بدون گواهینامه، عامل تصادف کرج علت آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد تهران مشخص شد تمامی دانشجویان دارای احکام انضباطی به کلاس‌های درس بازگشتند افتتاح مدرسه‌ای دیگر در حاشیه شهر مشهد، در طرح «سه‌شنبه‌های افتتاح» طبابت عمومی و طبابت سنتی-ایرانی فقط برعهده پزشکان است استعفای مدیر مدرسه‌ای که مادری به ازای شهریه فرزندش، آن مدرسه را نظافت کرد بازی با جان مردم، کاسبی مدعیان طب سنتی | افزایش جریمه پزشک‌نما‌ها به بیش از یک میلیارد تومان اطلاعات نادرست و وضعیت اقتصادی سبب شده تغذیه مشهدی‌ها ناسالم‌تر شود دستگیری سارق خارجی توسط پلیس مشهد برای چندمین بار تصمیم‌گیری برای وضعیت دریاچه ارومیه توسط سازمان حفاظت محیط زیست یک سوم بانوان در سنین بالای ۵۰ سال در معرض ابتلا به پوکی استخوان قرار می‌گیرند کشف داروی خارج از شبکه توزیع در مشهد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) زلزله شدید در ترکیه (۲۵ مهر ۱۴۰۳) + ویدئو وزیر بهداشت: میزان تقاضا تعیین‌کننده تأمین واکسن آنفلوانزا در کشور است توضیحات وزارت کشور در خصوص صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۳) | افزایش ۱۱ درجه‌ای هوا تا روز شنبه 
سرخط خبرها

هوای ۶ منطقه کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار آلودگی است (۲۲ مهرماه ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۰۶۱
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
هوای ۶ منطقه کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار آلودگی است (۲۲ مهرماه ۱۴۰۳)
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای ۶ منطقه کلانشهر مشهد، امروز ۲۲ مهرماه در شرایط "ناسالم و آلوده برای تنفس شهروندان" قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی اله‌پور افزود: اگرچه نسبت به روز‌های گذشته حجم آلایندگی کمتر است و میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد۹۸ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۸۹ از سالم بودن هوای این کلانشهر خبر می‌دهد، اما همچنان مناطق "خاقانی، چمن، ساختمان، وحدت، ویلا و رسالت" آلوده است.

وی ادامه داد: کیفیت هوای سایر ۱۷ منطقه دارای ایستگاه سنجش شهر مشهد، در شرایط سالم برای افراد حساس قرار دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای آلوده، ضمن خودمراقبتی و استفاده از ماسک از تردد در سطح شهر و مناطق آلوده دوری کنند و با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضعیت "پاک" و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی نشانگر وضعیت "سالم" است.

همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای "آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان" و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی به معنای "آلودگی هوا برای همه سنین" محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->