آیت الله خاتمی: در صورت واکنش رژیم صهیونیستی تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شوند نماینده پارلمان عراق: رژیم صهیونیستی حتی نمی‌تواند پیروزی را تصور کند حفاری تمامی تونل‌های خط ۳ و ۴ مترو مشهد سال آینده به پایان می‌رسد/ دستگاه حفاری خط ۳ مترو مشهد در آستانه ورود به منطقه قاسم آباد+ ویدیو سردار وحیدی: شگفتانه‌هایی بزرگ‌تر از وعده صادق در انتظار صهیونیست‌هاست فرمانده نیروی دریایی ارتش: جنگ فلسطین، نبرد باورهاست| حمایت از محور مقاومت ادامه خواهد داشت کیانی: شهرداری مشهد وظیفه‌ای بابت تیم‌‌داری در ورزش قهرمانی ندارد رییس‌مجلس در مشهد: مبارزه با اسراییل تا نابودی کامل آن ادامه خواهد داشت یحیی السنوار کیست؟ + بیوگرافی آیا یحیی السنوار به شهادت رسیده است؟ | ادعای جدید سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره یحیی السنوار آیت‌الله علم‌الهدی: اسرائیل خط مقدم جبهه استکبار جهانی است تجلیل رهبر انقلاب از پایبندی و استقامت دختر حضرت امام(ره) به خط امام(ره) دیدار و گفت‌وگوی عراقچی با همتای مصری خود در قاهره (۲۶ مهرماه ۱۴۰۳) ژاپن برای بررسی وضعیت شهروندانش خواستار گفت‌وگوی مستقیم با رهبر کره‌شمالی شد واکنش انصارالله یمن به بمباران بمب‌افکن‌های بی ۲ آمریکایی سردار پاکپور: سهیم کردن مردم در تامین امنیت کشور، راهبرد نیروی زمینی سپاه است پزشکیان: ارتقای امنیت، معیشت و تامین حداقل نیاز‌های مردم، از اصول دولت چهاردهم است حاجی‌بگلو: اولویت ما در مجلس شورای اسلامی، طرح هفت‌ساله‌شدن شورا‌هاست هشدار وزارت خارجه به اروپا درباره مداخله تفرقه‌انگیز در منطقه ولایتی: جزایر سه‌گانه ایرانی جزو لاینفک سرزمین ایران است سردار سلامی: شهید نیلفروشان از پانزده‌‌سالگی تا روز شهادت، مرد میدان جهاد بود قالیباف: جان و مال خود را می‌دهیم و عزت خود را به دست می‌گیریم و می‌ایستیم  دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده‌های یک شهید و یک جانباز  ۷۰درصد در مشهد
سرخط خبرها

هشدار کره‌شمالی به سئول درباره وقوع «فاجعه وحشتناک»

  • کد خبر: ۲۹۴۰۸۶
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
هشدار کره‌شمالی به سئول درباره وقوع «فاجعه وحشتناک»
«کیم یو جونگ»، خواهر قدرتمند «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی، به سئول درباره وقوع «فاجعه وحشتناک» در صورت پرواز هواپیماهای بدون سرنشین کره‌جنوبی بر فراز پیونگ‌یانگ هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خواهر رهبر کره‌شمالی همچنین از ارتش کره‌جنوبی به دلیل نوع واکنش به بیانیه‌های کره‌شمالی که نسبت به ورود پهپادهای کره‌جنوبی به آسمان پیونگ‌یانگ، پایتخت این کشور اعتراض کرده بود، انتقاد کرد.

روز جمعه وزارت خارجه کره‌شمالی، کره‌جنوبی را متهم کرد که این هفته و هفته گذشته هواپیماهای بدون سرنشین را به پیونگ‌یانگ فرستاده و این نفوذ مستلزم اقدام تلافی‌جویانه است. در پاسخ، ستاد مشترک ارتش کره‌جنوبی گفت نمی‌تواند اتهامات کره‌شمالی را تایید کند.

براساس گزارش رسانه دولتی کره‌شمالی «کی‌سی‌ان‌ای»، کیم یو جونگ با اشاره به اعلامیه‌های ضد کره‌شمالی گفت: «این واقعیت که وسیله‌ای که اعلامیه‌ها را حمل می‌کند، همان هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) است، هسته جدی حادثه اخیر است.»

کیم یو جونگ گفت اگر ارتش کره‌جنوبی نتواند هواپیماهای بدون سرنشین فرستاده شده توسط یک سازمان غیردولتی در حال عبور از مرز را شناسایی کند، مقصر است.

این در حالی است که کره‌شمالی از ماه مه هزاران بالون حاوی زباله را به سمت جنوب فرستاده و همین امر تنش بین ۲ کشور را تشدید کرده است. پیونگ‌یانگ می گوید که این اقداماتش، پاسخی به برخی از فعالان و فراریان از کره‌شمالی در کره‌جنوبی هستند که بالون‌هایی را با بسته‌های کمک و اعلامیه‌هایی در انتقاد از کیم جونگ اون به سمت منطقه شمالی پرتاب می‌کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->