رئیس هیات ایران در اجلاس شانگهای: ما خواهان جدیت اعضای شانگهای علیه جنایات اسرائیل و تروریسم اقتصادی آمریکا هستیم آغاز اجلاس رؤسای دولت‌های سازمان شانگهای با حضور ایران در اسلام‌آباد گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور ایران و سلطان عمان (۲۵ مهر ۱۴۰۳) ۳۷۶ روز جنگ در غزه، با بیش از ۴۲ هزار و ۴۰۹ شهید ادامه حملات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان + فیلم (۲۵ مهر ۱۴۰۳) جنگنده بازگشته از دریای سرخ، در واشنگتن سقوط کرد دولت، لایحه آئین نامه مشاغل حساس را به مجلس ارسال کرد عراقچی در دیدار با همتای اردنی: اقدام جمعی کشورهای منطقه برای توقف جنایات اسرائیل ضروری است سخنگوی دولت: فیلترینگ و پیوستن ایران به FATF در حال پیگیری است + ویدئو دبیر هیئت دولت: بودجه ۱۴۰۴ امروز بررسی نهایی می‌شود وزیر دفاع: موضوع سامانه ضدبالستیک تاد جدید نیست و جنگی روانی است + فیلم تهدید شیخ نعیم قاسم از سوی رئیس رژیم صهیونیستی هشدار عراقچی به همتای فرانسوی‌اش درباره ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی فعال شدن سامانه شفافیت آرا در مجلس دوازدهم سفرهای استانی رئیس جمهور با رویکردی متفاوت از قبل انجام خواهد شد بانک جهانی خسارت‌ ناشی از جنگ غزه را بین ۱۴ تا ۲۰ میلیارد دلار پیش بینی کرد شی جین‌پینگ: ما می‌خواهیم آمریکا شریک و دوست ما باشد «برنی سندرز» از بایدن خواست به اسرائیل سلاح نفرستد عراقچی در راس هیئتی عازم اردن شد دستور رئیس‌جمهور برای دسترسی به حساب شخصی بانکی مردم تکذیب شد قالیباف: ایران از هر تصمیم ملت و دولت لبنان حمایت می‌کند سازمان ملل: حمله مرگبار رژیم صهیونیستی در شمال لبنان باید مورد بررسی قرار گیرد جمهوری آذربایجان: اجازه تعرض به همسایگان از خاک کشورمان را نمی‌دهیم
سرخط خبرها

مخالفت ایتالیا با عقب نشینی یونیفل: این کار یک اشتباه بزرگ خواهد بود

  • کد خبر: ۲۹۴۷۱۷
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
مخالفت ایتالیا با عقب نشینی یونیفل: این کار یک اشتباه بزرگ خواهد بود
ایتالیا به عنوان یکی از بزرگترین تامین کننده‌های مالی نیروهای سازمان ملل در لبنان (یونیفل) اعلام کرد که عقب نشینی این نیرو به درخواست اسرائیل یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا امروز سه‌شنبه اعلام کرد که عقب نشینی یونیفل بر اساس درخواست یکجانبه از سوی اسرائیل یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

وی در مجلس سنای ایتالیا خاطر نشان کرد که عقب نشینی نیرو‌های یونفیل اعتبار سازمان ملل را تضعیف خواهد کرد. ایتالیا یک کشور مهم در ارائه کمک به عملیات سازمان ملل تحت عنوان یونیفل است.

ملونی همچنین به قانونگذاران ایتالیایی گفت که روز جمعه ۱۸ اکتبر به کشور لبنان سفر خواهد کرد. وی اولین رئیس حکومت یا کشور است که از زمان شدت گرفتن تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله در روز ۲۳ سپتامبر، به لبنان خواهد رفت.

همچنین در راستای اقدام‌های ایتالیا برای کاهش تنش در منطقه آنتونیو تایانی وزیر خارجه این کشور نیز هفته آینده به سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد.

ملونی تاکید کرده است که رفتار نیرو‌های اسرائیلی کاملا توجیه ناپذیر و نقض روشن قطعنامه ۱۷۰۱ است و اینکه لازم است تاای کار برای اجرای کامل و تقویت قابلیت یونیفل و نیرو‌های مسلح لبنان انجام شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->