سرخط خبرها

حمایت برهانی از قلعه‌نویی

  • کد خبر: ۲۹۴۸۷۱
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
حمایت برهانی از قلعه‌نویی
آرش برهانی امیرقلعه‌نویی را بابت بازیخوانی مناسب در بازی با قطر مورد ستایش قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، آرش برهانی از امیرقلعه‌نویی بابت برتری مقابل قطر تعریف و تمجید کرده است: «امیر قلعه‌نویی بازی‌خوانی را به خوبی بلد است و پس از بررسی دقیق شرایط دفاعی حریف، در نیمه دوم بسیاری از حملات ما از عمق دفاع قطر خلق شد. همین فشار مدافع و دروازه‌بان قطر را به اشتباه انداخت تا با به ثمر رسیدن گل دوم کار برای ما راحت‌تر پیش برود. تیم ملی تا آخرین لحظه و دقیقه ۸+۹۰ تمرکز و فشار خود را حفظ کرد. سرعت انتقال توپ در تیم ما بسیار بالا بود و شاهد بودیم بارها فرصت‌های تک به تک روی دروازه قطر ایجاد کردیم.»

 برهانی عملکرد مهاجمان را هم مطلوب توصیف کرد: «امیر قلعه‌نویی قبل از بازی اعلام کرد که نگرانی خاصی برای گل نزدن تیم ملی ندارد. من هم اعتقاد دارم وقتی تیمی موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفش ایجاد می‌کند نباید چندان نگران شد. مهاجمانی مثل طارمی، آزمون، محبی و قائدی از بهترین‌های آسیا هستند و شاید یک روز تمرکز لازم را برای زدن ضربات نهایی نداشته باشند. شب گذشته آزمون و محبی عملکرد خوبی ارائه کردند و از آنها چنین انتظاری هم می‌رود اما اگر مقداری خوش‌شانس‌تر بودیم قطر را با نتیجه عجیب و غریبی شکست می‌دادیم.»

برهانی در پایان صحبت‌های خود گفت: «از نظر من میلاد محمدی بهترین تصمیم را گرفت. محمدی را می‌توان یکی از بهترین نفرات تیم ملی در این مسابقه نام برد زیرا حتی یک بار هم اجازه نداد بازیکنی که چند ماه قبل یک تنه قطر را به فینال جام ملت‌ها رساند، به دروازه ما نزدیک شود. قلعه‌نویی تدبیر دفاعی مناسبی را برای این بازی اتخاذ کرد و شاید در کل قطری‌ها ۲ یا ۳ بار به دروازه ما رسیدند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->