رئیس حوزه هنری خراسان رضوی: باید بعد از جشنواره‌ها، از استعدادهای کشف‌شده حمایت کرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: قوانین به سمت تسهیل و پشتیبانی از هنرمندان سوق داده شود اسرار سینمایی روی آنتن تلویزیون + زمان پخش گزارشی از اجرای نمایش تعاملی «موقعیت اضطراری» در مشهد گفت وگو با هوش مصنوعی «اوپن ای آی»، «چت جی پی تی»، درباره «فرهنگ و ادبیات مشهد» آیین تکریم همراهان و رونمایی از پوستر‌های سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برگزار شد + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ تشت رسوایی دشمنان ایران از بام افتاد + فیلم «لیام پین» خواننده گروه «وان دایرکشن» درگذشت + علت فوت اینترنشنال به زنده‌شدن کشته‌شدگان ایمان آورد، اما به دروغگوبودن خود نه! فیلم سینمایی «پیر پسر» از لندن به آلمان می‌رود انتشار «مجموعه کامل اشعار غلامرضا بروسان» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۲۶ و ۲۷ مهر ۱۴۰۳) + خلاصه داستان افتتاحیه «آن‌ها مرا دوست داشتند» با حضور عوامل فیلم برگزار شد امکان سانس فوق‌العاده سینماها از ساعت ۲۲ فراهم شد منتقد تئاتر، در انتظار پیوند کلیه تا یک ماه آینده
سرخط خبرها

اینترنشنال به زنده‌شدن کشته‌شدگان ایمان آورد، اما به دروغگوبودن خود نه!

  • کد خبر: ۲۹۵۰۱۱
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
اینترنشنال به زنده‌شدن کشته‌شدگان ایمان آورد، اما به دروغگوبودن خود نه!
کارمندان اینترنشنال که تا دیروز در اظهاراتشان، سردار قاآنی را زخمی و کشته می‌دانستند، امروز بعد از حضور او در تلویزیون ایران، او را در قامت یک جاسوس جا می‌زنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کارمندان اینترنشنال که تا دیروز در اظهاراتشان سردار قاآنی را  زخمی و کشته می‌دانستند، اما امروز بعد از حضور او در تلویزیون ایران، کشته شده را یکباره زنده کردند و او را در قامت یک جاسوس جا می‌زنند.

اینترنشنال به زنده شدن کشته شدگان ایمان آورد اما به دروغگو بودن خود نه!

اسرائیل برای انحراف اخبار تلفات حمله موشکی ایران از آبروی اینترنشنال که هیچ از آبروی کارمندان آن هم نمی‌گذرد. این روزها همه آنها فقط ابزار هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->