رئیس حوزه هنری خراسان رضوی: باید بعد از جشنواره‌ها، از استعدادهای کشف‌شده حمایت کرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: قوانین به سمت تسهیل و پشتیبانی از هنرمندان سوق داده شود اسرار سینمایی روی آنتن تلویزیون + زمان پخش گزارشی از اجرای نمایش تعاملی «موقعیت اضطراری» در مشهد گفت وگو با هوش مصنوعی «اوپن ای آی»، «چت جی پی تی»، درباره «فرهنگ و ادبیات مشهد» آیین تکریم همراهان و رونمایی از پوستر‌های سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برگزار شد + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ تشت رسوایی دشمنان ایران از بام افتاد + فیلم «لیام پین» خواننده گروه «وان دایرکشن» درگذشت + علت فوت اینترنشنال به زنده‌شدن کشته‌شدگان ایمان آورد، اما به دروغگوبودن خود نه! فیلم سینمایی «پیر پسر» از لندن به آلمان می‌رود انتشار «مجموعه کامل اشعار غلامرضا بروسان» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۲۶ و ۲۷ مهر ۱۴۰۳) + خلاصه داستان افتتاحیه «آن‌ها مرا دوست داشتند» با حضور عوامل فیلم برگزار شد امکان سانس فوق‌العاده سینماها از ساعت ۲۲ فراهم شد منتقد تئاتر، در انتظار پیوند کلیه تا یک ماه آینده
سرخط خبرها

«لیام پین» خواننده گروه «وان دایرکشن» درگذشت + علت فوت

  • کد خبر: ۲۹۵۰۱۳
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
«لیام پین» خواننده گروه «وان دایرکشن» درگذشت + علت فوت
لیام پین، خواننده ۳۱ ساله سابق گروه «وان دایرکشن» درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیس بوئنوس آیرس در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای بررسی وضعیت مردی که گفته شده بود حالت تهاجمی دارد و احتمالا تحت تأثیر مواد مخدر و الکل است، به هتلی در محله پالرمو فراخوانده شده بود. مدیر هتل گفت که صدای بلندی از پشت هتل شنیده و زمانی که پلیس رسید، متوجه شدند که مردی از بالکن اتاقش سقوط کرده است.

جسد این خواننده بریتانیایی در محوطه داخلی هتل پیدا شد و امدادگران مرگ او را تأیید کردند.

چارلی پوث، خواننده آمریکایی، در اینستاگرام گفت: «شوکه شدم. لیام همیشه با من مهربان بود. او یکی از اولین هنرمندان بزرگی بود که با او همکاری کردم و نمی‌توانم باور کنم که او دیگر نیست».

همچنین گروهی از مردم و طرفداران این خواننده در ساعات اولیه در محل حادثه تجمع کرده بودند.

لیام پین به‌عنوان یکی از اعضای گروه پاپ «وان دایرکشن» به شهرت جهانی رسید. این گروه موسیقی پس از کسب رتبه سوم در برنامه موسیقی «ایکس فاکتور» بریتانیا در سال ۲۰۱۰، به شهرت رسید. اما در سال ۲۰۱۶ گروه منحل شد و اعضای آن فعالیت‌های انفرادی خود را دنبال کردند.

مجله اینترتینمنت ویکلی گروه وان دایرکشن را تا سال ۲۰۲۴ به‌عنوان سومین گروه پسرانه برتر معرفی کرده بود و این گروه حدود ۷۰ میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته بود که آن را به یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های پسرانه تاریخ تبدیل کرد.



پین که متولد ۱۹۹۳ در ولور همپتون انگلستان بود و بسیاری از آهنگ‌های گروه وان دایرکشن را نوشت.

این خواننده پیشتر به مشکلات سلامت روانی‌اش و مصرف الکل برای مقابله با فشار روحی ناشی از شهرت و معروفیت، اعتراف کرده بود. سال گذشته، او ویدئویی در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و در مورد خانواده، هنر جدیدش و بازگشت به اجرای برنامه پس از ترک الکل صحبت کرد.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->