غیاثی: شهرداری مشهد در ورزش قهرمانی ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده است رضاوند در ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن پیتسو موسیمانه، گزینه جدید سرمربی‌گری استقلال، کیست؟ + سوابق صحبت‌های جواد خیابانی در مورد محمود فکری، پرونده بیرانوند و گزارش محمد سیانکی هر گل نبیل باهویی ۴۰۰ هزار دلار آب خورد علیزاده در هندبال ماندگار شد نقش پارالمپیک در بهبود زندگی ورزشکاران معلول بسیج امکانات برای توسعه ورزش خراسان قهرمان‌پرور موسیمانه با استقلال به توافق رسید| درانتظار تایید نهاد‌های مرتبط نتیجه بازی سپهر صدرا و پاس گرگان در لیگ برتر والیبال | شکست پشت شکست! پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد +عکس حمایت برهانی از قلعه‌نویی نویدکیا مس بیا نیست عالیشاه آماده حضور در زمین اکرم عفیف بعد از شکست مقابل ایران اینستاگرامش را بست قلم قرمز سهراب روی نام رضاوند سر نخواستن جهانبخش دعواست؟ روز سخت بسکتبال مشهد در شهر آبادان درباره آخرین وضعیت رشته قایقرانی در استان خراسان رضوی | قایقرانی در بن بست آنی، آبی و آتی! گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل کرد
سرخط خبرها

علیزاده در هندبال ماندگار شد

  • کد خبر: ۲۹۵۰۱۶
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
علیزاده در هندبال ماندگار شد
رضا علیزاده برای دومین بار متوالی به عنوان رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی انتخاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع انتخاب رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی با حضور ۲۸ عضو از ۳۰ عضو این مجمع از جمله پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و تاج‌فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده مربیان، باشگاه‌ها، شهرستان‌ها و سایر اعضا برگزار شد.

این مجمع در حالی برگزار شد که جواد زارعی و رضا علیزاده (رئیس فعلی این هیئت) دو کاندید این مجمع انتخابی بودند  و برای کسب کرسی ریاست این هیئت، برای اعضای این مجمع به بیان برنامه‌ها و اهداف خود پرداختند.

زارعی که پیش از این هم سابقه‌ای چهارساله در ریاست هیئت هندبال استان داشت، در برنامه‌های خود به عنوان کاندیدا به تقویت و توسعه ارتباط و تعامل این مجموعه با بخش‌های مختلف مانند دستگاه‌های دولتی و عمومی و بخش خصوصی و همچنین رسانه‌ها اشاره کرد.

در طرف دیگر هم علیزاده به تشریح عملکرد خود در این هیئت از جمله افزایش تیم‌های رده سنی پایه، نوجوانان و جوانان، فعال‌سازی شهرستان‌ها، رشد ورزشکاران ملی‌پوش و همچنین افزایش تعداد برگزاری دوره‌های آموزشی پرداخت. 

در پایان پس از رأی‌گیری از اعضای مجمع، «رضا علیزاده» توانست با کسب ۲۳ رأی از مجموع ۲۸ رأی مأخوذه، برای دومین بار به عنوان رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی انتخاب شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->