غیاثی: شهرداری مشهد در ورزش قهرمانی ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده است رضاوند در ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن پیتسو موسیمانه، گزینه جدید سرمربی‌گری استقلال، کیست؟ + سوابق صحبت‌های جواد خیابانی در مورد محمود فکری، پرونده بیرانوند و گزارش محمد سیانکی هر گل نبیل باهویی ۴۰۰ هزار دلار آب خورد علیزاده در هندبال ماندگار شد نقش پارالمپیک در بهبود زندگی ورزشکاران معلول بسیج امکانات برای توسعه ورزش خراسان قهرمان‌پرور موسیمانه با استقلال به توافق رسید| درانتظار تایید نهاد‌های مرتبط نتیجه بازی سپهر صدرا و پاس گرگان در لیگ برتر والیبال | شکست پشت شکست! پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد +عکس حمایت برهانی از قلعه‌نویی نویدکیا مس بیا نیست عالیشاه آماده حضور در زمین اکرم عفیف بعد از شکست مقابل ایران اینستاگرامش را بست قلم قرمز سهراب روی نام رضاوند سر نخواستن جهانبخش دعواست؟ روز سخت بسکتبال مشهد در شهر آبادان درباره آخرین وضعیت رشته قایقرانی در استان خراسان رضوی | قایقرانی در بن بست آنی، آبی و آتی! گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل کرد
سرخط خبرها

رضاوند در ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

  • کد خبر: ۲۹۵۰۵۳
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
رضاوند در ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن
سهراب بختیاری زاده نام آرش رضاوند را در لیست تیمش برای بازی با ذوب آهن قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، آرش رضاوند به دلیل سرماخوردگی شدید مدتی از تمرینات استقلال دور بود و حتی در بازی دوستانه با چادرملو هم غایب بود و نتوانست برای آبی‌ها بازی کند.

در این بین شایعاتی به راه افتاد که شاید رضاوند به دلیل ناآمادگی در بازی با ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر غایب باشد، اما چنین شایعاتی صحت ندارد.

سهراب بختیاری زاده نام آرش رضاوند را در لیست تیمش برای بازی با ذوب آهن قرار داده است و او این فرصت را دارد تا برای استقلال بازی کند.

گفته می‌شود اگر گائل کاکوتا به دلیل خستگی ناشی از سفر طولانی شرایط بازی برای استقلال نداشته باشد، ممکن است رضاوند حتی در ترکیب ثابت هم بازی کند، اما در این باره همه چیز به تمرین امروز بستگی دارد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->