تلاش ۲۰ آتش نشان برای اطفای حریق گسترده یک مغازه در خیابان امامت مشهد+ عکس و فیلم (۷ آبان ۱۴۰۳) سرقت میلیاردی طلا برای جراحی زیبایی! دستگیری شرور عامل «قطع عضو» در خیابان نارنج تهران روند افزایشی نرخ باروری در ۱۵ استان| آمار سالانه سقط غیرقانونی اعلام شد آمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک لبنان از ۲۷۰۰ تن گذشت (۷ آبان ۱۴۰۳) آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان سیدی مشهد (۷ آبان ۱۴۰۳) خانه‌های اشتراکی عامل بروز مشکلات اخلاقی شده است جان باختن بیش از ۸۵۰۰ ایرانی بر اثر گازگرفتگی طی یک دهه گذشته خبر خوش وزیر بهداشت برای پرستاران| مبلغ اضافه کاری به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد (۷ آبان ۱۴۰۳) آشنایی با مزایا و معایب استفاده از هوش مصنوعی در مدارس تعیین تکلیف پرداخت اضافه‌کار پرستاران به زودی (۷ آبان ۱۴۰۳) شرط کاهش شهریه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد | شرط و شروط برای پذیرفتن شهریه نجومی! آنتی‌بیوتیک‌هایی که باعث مسمومیت در برابر نور می‌شوند افزایش چند برابری هزینه ثبت نام در آزمون دکترا | سازمان سنجش: می‌توانید ثبت نام نکنید! در جنایتی هولناک، پسر جوان مادرش را به قتل رساند اعزام ۱۲۰ هزار و ۷۶۲ نفر از واجدین شرایط به عمره مفرده مراجعه بیماران کشور‌های اروپایی و آمریکایی برای درمان چشم به ایران دستگیری ۱۵ سارق خشن در جشن تولد موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد + عکس سازمان غذا و دارو دستمال کاغذی‌های غیربهداشتی در بازار را معرفی کرد اعزام دو هزار و ۲۸۵ نفر به عمره مفرده از خراسان رضوی زمان صدور احکام جدید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری اعلام شد «۱۳ آبان» فرصتی برای محک ظرفیت‌های فرهنگی کشور تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون قضاوت تا ۲۰ آبان ۱۴۰۳ + شرایط ثبت‌نام پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۳) | بارش‌های پراکنده تا ظهر امروز سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی منصوب شد (۷ آبان ۱۴۰۳) هوش مصنوعی، راهکاری نوین در کنترل ترافیک آغاز دومین دوره واکسیناسیون اهداکنندگان خون، علیه هپاتیت B آیا دارو‌های ضدافسردگی اعتیادآور هستند؟
سرخط خبرها

ضرب و شتم نیروهای اورژانس ۱۱۵ کاشمر حین ماموریت

  • کد خبر: ۲۹۵۴۰۵
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
ضرب و شتم نیروهای اورژانس ۱۱۵ کاشمر حین ماموریت
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از ضرب و شتم نیروی اورژانس ۱۱۵ این شهرستان خبر داد و گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) متخلفین بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد یزدانی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی مبنی بر نزاع در یکی از خیابان‌های شهر کاشمر به مرکز ۱۱۵ اورژانس کاشمر بلافاصله نیرو‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: زمانی که کارشناسان اورژانس پس از انجام خدمات اولیه سه مصدوم این نزاع در حال انتقال به بیمارستان بودند، یکی از این مصدومین شروع به فحاشی و در ادامه هر سه مصدوم در داخل آمبولانس با کارشناس ۱۱۵ درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: متأسفانه این افراد دو نیروی ۱۱۵ را مورد ضرب و شتم قرار دادند که منجر به جراحت یکی از پرسنل خدوم و پاره نمودن لباس نیروی دیگر اورژانس می‌شوند.

یزدانی اظهار کرد: بلافاصله نیرو‌های امدادی ۱۱۵ دیگر فراخوان شده و مصدومین نزاع و همکار اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: در محل اورژانس بیمارستان یکی از مصدومین نزاع متواری شد و دو مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات درمانی در محل اورژانس بیمارستان، با حضور نیروی انتظامی تحویل کلانتری شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با بیان اینکه افراد خاطی در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: هم‌اکنون کارشناس مضروب، درمان شده و شبکه بهداشت و درمان تا حصول نتیجه و مجازات خاطیان پیگیر شکایت از این افراد است.

وی گفت: قطعاً در کنار ارائه خدمت به مردم شریف، کرامت همکاران تلاشگر اورژانس ۱۱۵ و دیگر نیرو‌های خدوم این حوزه، حفظ سلامتی این عزیزان از اولویت‌های مهم ما است و با هرگونه تعدی از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود و تا حصول نتیجه پیگیری جدی ادامه پیدا خواهد کرد.

یزدانی در ادامه از شناسایی و تعطیلی یک مرکز مداخله‌گر در امور دندانپزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در بازرسی و بازدید‌های مستمر و پیگیری گزارش‌های مردمی، این مرکز مداخله‌گر در امور دندانپزشکی را شناسایی کردند.

وی گفت: کارشناسان واحد نظارت بر درمان کاشمر با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت و دستور مقام قضایی با ورود به این مرکز شاهد فعالیت فردی در حال انجام امور دندان‌سازی بودند و اقدام به جمع‌آوری وسایل و تعطیلی این مرکز کردند.

یزدانی افزود: فرد خاطی در این مرکز اقدام به مداخلات دندانپزشکی از قبیل امور دندان‌سازی و ساخت پروتز‌های دندان به صورت غیر مجاز می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز فاقد مجوز در امور دندانپزشکی بوده و توسط فرد فاقد صلاحیت علمی و قانونی اداره می‌شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: با حکم مراجع قضایی این مرکز تعطیل و فرد متخلف به دادگستری شهرستان معرفی شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->