آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
سرخط خبرها

خرید و فروش امتیاز خودرو‌ ممنوع است+فیلم

  • کد خبر: ۲۹۵۵۶
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
خرید و فروش امتیاز خودرو‌ ممنوع است+فیلم
رئیس پلیس فتا: افرادی که در قرعه کشی ثبت نامی خودرو قبول شده اند، اگر حواله خودرو را بفروشند، تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: هرگونه خرید و فروش حواله خودرو‌های پیش فروش در سایت ها، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خرید و فروش کاملاً غیرقانونی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: یکی از شرایط شرکت‌های خودروساز در پیش فروش اخیر خودرو، عدم برخورداری خودرو‌ها از قابلیت صلح و انتقال آن‌ها به نام شخص دیگری است متاسفانه پس از قرعه کشی در سایت‌های خرید و فروش شاهد آن بودیم بازار خرید و فروش این حواله‌ها داغ شده است که این موضوع در رصد پلیس فتا بوده و با این افراد برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: بعضی افراد سودجو در فضای مجازی با تبلیغات و درج آگهی مانند: "فرم درخواست پر کنید و خودروی خود را خارج از نوبت تحویل بگیرید" سعی در کلاهبرداری از شهروندان و متقاضیان خودرو دارند.

رئیس پلیس فتا در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان فریب تبلیغات و آگهی‌های افراد کلاهبردار در سایت‌ها و کانال‌های اجتماعی خرید و فروش خودرو را نخورند و حتما از منابع رسمی و معتبر اقدام به ثبت نام و خرید خودرو کنند و در صورت مواجهه با این گونه کلاهبرداری‌ها از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مرکز فوریت‌های سایبری اطلاع رسانی کنند.
 
منبع: صداوسیما
 
فروش امتیاز خودرو ممنوع است
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->