حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری برگزاری دهمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی (۶ دی ۱۴۰۳) کاسب قدیمی محله سرشور: ما وسط تاریخ مشهدیم شهردار مشهد مقدس: ۴۵ کلان‌پروژه در‌حال‌اجرا تا پایان دوره ششم مدیریت شهری، به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم هر سفر مترو در مشهد ۱۸ هزار تومان هزینه دارد افزایش ۲برابری پلاک‌های فعال خودرو در مشهد طی ۵ سال | کاهش حوادث ترافیکی فاز نخست خط ۳ قطارشهری مشهد تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد توضیحات رئیس شورای شهر مشهد درباره برخی موضوعات مربوط به صحن علنی روز گذشته (۵ دی ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد برای ششمین روز پیاپی، آلوده است (۶ دی ۱۴۰۳) نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد: تغییر کیفیت و ظاهر معابر شهر هدیه ناقابل مدیریت شهری است | ورود ۶۰ ناوگان جدید خط یک قطارشهری از یک‌سال‌ونیم آینده نگاهی به واقعه آتش‌سوزی ندامتگاه مشهد در ۵ دی ماه ۱۳۵۷ | آزادی با شورش زندانیان بند ۲ اجرای طرح آبرسانی، مسیر تردد در یک‌ منطقه از مشهد را به مدت ۵ روز مسدود کرد ظرفیت‌های مشهد، بازتاب‌های بین‌المللی دارد راهکار‌هایی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در شهر‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: اقدامات شورای شهر درخصوص تسهیل زیست عفیفانه بانوان، قابل‌دفاع است | مدیریت شهری در بحران سرما، عملکرد ارزشمندی داشت ممنوعیت ورود خودروهای سنگین به شهر مشهد رعایت نمی‌شود | وقتی کامیون‌ها قوانین را زیر چرخ هایشان له می‌کنند افزایش سرمایه شهرداری مشهد در بانک شهر مروری بر وضعیت پایگاه‌های چندمنظوره شهرداری مشهد به بهانه روز ایمنی در برابر زلزله | پناهگاهی برای روزهای بحرانی ضرورت نظارت بر ساخت‌و‌ساز‌ها برای داشتن شهری ایمن و مقاوم صدور بیش از ۵۴۶ هزار مجوز بهره‌برداری از غرفه‌‌بازار‌های سیار شهرداری مشهد
سرخط خبرها

گلایه شهروندان به عرض کم معبر «کرامت» در منطقه ۵ مشهد

  • کد خبر: ۲۹۶۲۰۸
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
گلایه شهروندان به عرض کم معبر «کرامت» در منطقه ۵ مشهد
شهردار منطقه‌ ۵: عرض بولوار کرامت دو برابر عرض معبر اصلی مهرآباد در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نحوه اجرای پروژه بولوار کرامت و کاستی‌های آن سبب گلایه‌مندی ساکنان محله مهرآباد شده است. روح‌ا... علوی‌منش یکی از فعالان فرهنگی این محله به صدای مردم می‌گوید: پس از چهل سال انتظار کاهش عرض بولوار کرامت، ضربه‌ای به امید‌های مردم و ساکنان محله مهرآباد بود. امید‌هایی که برای بازگشایی بولوار کرامت داشتند.

این فعال فرهنگی محله مهرآباد درباره به وجود آمدن این معضل این‌طور توضیح می‌دهد: اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر وجود نواقص و کم‌کاری‌ها در اجرای این پروژه شنیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نواقص این پروژه، تغییر عرض بولوار از ۳۵ متر به ۲۸ متر است. این تغییر قابل توجه در عرض بولوار، حتی برای افرادی که تخصص خاصی در این زمینه ندارند، آشکار است و در ادامه این سؤال مطرح می‌شود چگونه مسئولان و مهندسان این پروژه، نسبت به این تغییر چشم‌پوشی کرده‌اند؟

علوی‌منش در ادامه می‌افزاید: مردم محله مهرآباد با تنظیم استشهادیه‌ای، خواستار پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی عمومی در این خصوص شده‌اند.

او معتقد است، این تغییر عرض، به پروژه آسیب جدی وارد کرده و به نارضایتی عمومی منجر شده است.
شهروندان مهرآبادی خواستار آن هستند که مسئولان، به این موضوع رسیدگی جدی کرده و با رفع نواقص موجود، پروژه بولوار کرامت را به نحو احسن به پایان برسانند.
علوی‌منش این تأکید را دارد که این پروژه، نه‌تن‌ها برای ساکنان مهرآباد، بلکه برای کل منطقه اهمیت ویژه‌ای دارد و نباید با عجله و بی‌دقت اجرا شود.

حسن صالحی مفرد، شهردار منطقه‌۵ در پاسخ به این دغدغه‌مندی شهروندان می‌گوید: ابتدا شهرداری موظف به اجرای طرح ابلاغی تفصیلی است. دوم اینکه برای اطلاع عموم شهروندان، عرض خیابان مهرآباد ۱۴‌متر است. از سوی دیگر عرض این خیابان ۲۸‌متر درنظر گرفته شده است. به عبارت دیگر این معبر ضمن اینکه دوبرابر عرض معبر اصلی مهرآباد است، برای تردد سواری‌ها ظرفیت‌سازی شده است.

شهردار منطقه ۵ شهرداری مشهد ادامه می‌دهد: این معبر درگذشته قرار بود به عنوان کنارگذر خودرو‌های سنگین باشد که با وجود بزرگراه بابانظر این مهم تغییر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->