سرخط خبرها

اسکوچیچ: غیر از باقری هیچ‌کس را نمی‌خواهم

  • کد خبر: ۲۹۶۶۱۵
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
اسکوچیچ: غیر از باقری هیچ‌کس را نمی‌خواهم
دراگان اسکوچیچ می‌گوید جز کریم باقری به هیچ مربی ایرانی دیگری نیاز ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از سوالات مطرح شده از درگان اسکوچیچ پیش از بازی تراکتور و آلومینیوم اراک درباره کریم باقری، مربی جدید پرسپولیس بود. جایی که یک خبرنگار سوال خود را اینگونه مطرح کرد که کریم باقری باوجود درخواست اسکوچیچ به پرسپولیس پیوست و آیا این سرمربی به دستیار ایرانی دیگری نیاز دارد یا نه.

سرمربی تراکتور که در تیم ملی سابقه کار کردن با کریم باقری را دارد، باز هم با احترام خاصی از دستیار کنونی خوان گاریدو صحبت کرد و باقری را انسانی شریف و بادانش توصیف کرد و تاکید داشت که این مربی هر وقت اراده کند، آغوش اسکوچیچ برای کار کردن با وی باز است.

با این حال سرمربی کروات تی‌تی‌ها در ادامه عنوان داشت که جز باقری به هیچ دستیار ایرانی دیگری در کادرفنی خود نیازی ندارد و کادر کنونی وی برایش کفایت می‌کند تا بحث حضور مربی ایرانی در این تیم پایان یافته تلقی شود.

اسکوچیچ در این زمینه چنین اظهار داشت: «کریم باقری مهره ارزشمندی برای هر تیمی است. من به دستیار ایرانی فکر نمی‌کنم. شرایط به شکلی نبود ایشان کنار ما باشد و اکنون کادرفنی قدرتمندی داریم. باقری هر موقع بخواهد، از حضورش در تراکتور استقبال می‌کنیم، قدم‌شان روی چشم ماست. ایشان از نظر فنی و شخصیتی انسان بسیار شریف است. کادرفنی فعلی ترکیب متوازن از مربیان باتجربه و جوان بوده و هیچ کمبودی نداریم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->