قطر میزبان سپاهان - شارجه شد شکست سنگین گرایی در مسابقات جهانی کشتی یاسین سلمانی اولین جداشده احتمالی پرسپولیس؟ خطر مصدومیت شجاع رفع شد باخت دوباره در پایتخت احتمال اخراج تن هاخ را داغ کرد نحوه خرید بلیت بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس + لینک و قیمت لغو حساس‌‎ترین بازی هفته لیگ برتر هندبال قهرمانی آزادکاران ایران در امیدهای جهان اورونوف به شرایط مسابقه رسید موسیمانه تمرین آبی‌ها را تعطیل کرد جریمه سنگین درویش از سوی کمیته اخلاق هواداران استقلال و پرسپولیس علیه تاج| رئیس بدون پایگاه در میان سرخابی‌ها رمضانی و بلانکو در لیست سیاه موسیمانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و مارسی| برد راحت شاگردان انریکه رضاییان نیمکت نشین می شود؟ استقلال از کورس خارج شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و اینترمیلان| نبرد هیجان‌انگیز پایان کار جشنواره خانواده ورزش در مشهد + ویدئو ۹۰ درصد ورزشگاه شهر قدس در اختیار هواداران استقلال در بازی با تراکتور
سرخط خبرها

کم‌کاری بازیکنان استقلال سوژه انتقاد پیشکسوتان

  • کد خبر: ۲۹۶۸۷۸
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
کم‌کاری بازیکنان استقلال سوژه انتقاد پیشکسوتان
عملکرد ضعیف بازیکنان استقلال انتقاد تند پیشکسوتان باشگاه استقلال را به دنبال داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، بازیکنان استقلال در بازی با خیبر خرم آباد به حدی ضعیف عمل کردند که پیشکسوتان این تیم یکی بعد از دیگری ازعملکرد آنها انتقادکرده‌اند.

در ذیل مصاحبه تعدادی از پیشکسوتان استقلال را مشاهده می‌کنید که بازیکنان استقلال راهدف قرار داده‌اند.

بیانی: مشکل بی تفاوتی بازیکنان است

شاهرخ بیانی، پیشکسوت استقلال معتقد است که اندونگ نتوانسته انتظارات را برآورده کند: «موسیمانه که سرمربی جدید تیم شده طبیعی است که نمی‌تواند در عرض دو سه روز تیم را متحول کند.  سوال از کسانی که استقلال را می‌شناسند این است که با وجود چند بازیکن خارجی، چه دلیلی دارد که تنها اندونگ از ابتدا بازی کرد، دیگر نفرات خارجی بیرون ماندند، در حالی که به آنها نیاز بود تا بتوانند اثرگذار باشند. اگر بازیکنان مؤثری نبودند به چه دلیل جذب شدند؟» بیانی درباره استراتژی نیم فصل دوم گفت: «از نیم فصل دوم به بعد موسیمانه می‌تواند بهتر عمل کند. اگر از او قهرمانی می‌خواهیم برای فصل آینده چنین انتظاری درست است. مسئله اصلی بی تفاوت بودن بازیکنان استقلال است. آنها می‌توانند تیم را از بحران خارج کنند اگر انگیزه قبل را داشته باشند.

مرفاوی: بازیکنان احساس مسئولیت کنند

صمد مرفاوی براین باور است که نکونام به دلیل تصمیمات نکونام به این روز افتاده است. مرفاوی گفت: «استقلال امسال تیمی گران‌قیمت، اما با کیفیت پایین بسته است، نمی‌خواهم به جواد نکونام بی‌احترامی کنم، اما بازیکنانی که جذب کرده از نظر فنی بسیار پایین هستند و بین آنها هماهنگی لازم وجود ندارد. وقتی تیمی با هزینه وکیفتی  پایین‌تر می‌آید و ۳ گل به استقلال می‌زند این نشان می‌دهد که تیم به لحاظ فنی کیفیت ندارد و دچار مشکل است. بازیکن باید احساس مسوولیت داشته باشد حتی اگر چوبی بالای سر آن نباشد. اگر بازیکنان کیفیت بالایی داشتند قطعا شاهد چنین نتایجی از اسنقلال نبودیم.» مرفاوی هم معتقد است به موسیمانه باید فرصت داد: «باید به این مربی فرصت داد تا این تیم را از بحران و وضعیت کنونی خارج و برای بازی‌های آینده آماده کند تا دل هواداران شاد شود.»

اختر: چرا حسینی راحت برگشت؟

ادموند اخترانتقاد خود از استقلال را قدری صریح‌تر بیان کرده است: «شرایط استقلال طوری است که مربی کارنامه‌دار یا بدون کارنامه در این شرایط به درد تیم نمی‌خورد. من نمی‌دانم چه کسانی موسیمانه را به ایران آورده‌اند، ولی سؤالم این است که آیا مربی اهل آفریقای جنوبی در حد مربی درجه دو و حتی درجه سه اروپا می‌شود؟! وقتی استقلال کمیته فنی و کمیته نقل‌وانتقالات نداشته باشد، نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینید.» اختردرباره حمله موسیمانه به بازیکنان نیز گفت: «سرمربی استقلال به بازیکنی حمله کرده که قراردادش ۶۰ میلیارد است و ۳۵ میلیارد هم در ابتدای فصل گرفته است، او نمی‌داند وقتی به بازیکنان حمله می‌کند همان‌ها می‌توانند کاری کنند که او تا دو هفته دیگر از استقلال برود شما دیدید که حسینی چگونه علیه مدیریت استقلال صحبت کرد، اما بعد از یک بازی محرومیت برگشت.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->