سرخط خبرها

ادعای پوچ پرسپولیس در خصوص ارونوف

  • کد خبر: ۲۹۷۱۰۹
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
ادعای پوچ پرسپولیس در خصوص ارونوف
باشگاه پرسپولیس ادعای پوچی را در غرامت گرفتن از فیفا مطرح کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیریت باشگاه پرسپولیس اخیرا صحبت از ارسال نامه به فیفا و گرفتن غرامت از فیفا بابت تشدید مصدومیت اوستون ارونوف در بازی ازبکستان و ایران مطرح کرده است که در نوع خودش جالب است. در این مورد با خبر شدیم که این باشگاه هنوز هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده چرا که هنوز مدت دوری ارونوف از میادین مشخص نیست.

در این مورد باید ابتدا مشخص شود که مصدومیت ارونوف چه مدت زمان برای بهبودی زمان لازم داشته و اگر این زمان بیشتر از سه هفته بود امکان غرامت گرفتن با مدارک معتبر وجود دارد. اما واقعیت امر این است که باشگاه پرسپولیس یکسال پیش هم چنین ادعایی را در مورد مرتضی پورعلی گنجی که در بازی دوستانه ایران و قطر در فیفا دی مصدوم شده بود کرد اما با گذشت این مدت هنوز نتوانسته غرامتی از فیفا بابت هشت ماه دوری پورعلی گنجی از میادین بگیرد.

 در این مورد یکی از مسئولان فدراسیون به خبرنگار ما گفت: فدراسیون همان زمان آمادگی این را داشت با مکاتبه با فیفا غرامت سنگینی را بابت مصدومیت پورعلی گنجی از ناحیه رباط صلیبی بگیرد اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرد ما خودمان نامه نگاری های لازم را با فیفا انجام می دهیم که تا الان با گذشت یک سال هنوز در همان مرحله نامه نگاری هستند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->