فیلم سینمایی «جوکر ۲» در بحران فروش «طنزیم» شهرام شکیبا روی آنتن شبکه نسیم + زمان پخش صدرنشینی «پاندای کونگ‌فوکار ۴» و «سگ‌های نگهبان قدرتمند» از نگاه کودکان ایرانی برگزاری کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی در هنر» در مشهد پیام وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان درخشش «آه سرد» در جشنواره ریچموند آمریکا «اسکن» در راه کانادا آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۴ مهر ۱۴۰۳) گروه قمر با کنسرت «بدرود» روی صحنه + جزئیات کلمات فارسی با مضامین عبری! یادی از آتیلا پسیانی به بهانه اولین سالگرد درگذشتش | زندگی را بلد بود انیمیشن «آتل» در راه ۲ جشنواره بین‌المللی جایزه جشنواره بین المللی «عشق» در دستان شبنم مقدمی کارگردان نمایش «برش-کات»: امیدوارم باز هم در مشهد روی صحنه برویم | امروزه مسئولان پشت تئاتر می‌ایستند غوری در فلسفه راویان رنج | درباره کتاب «داستایوفسکی و نیچه (فلسفه تراژدی)» اثر لف شستوف شباهت عجیب علی نصیریان با بازیگر ژاپنی + عکس
سرخط خبرها

«کاروان مجازی» ویژه زائران ایرانی

  • کد خبر: ۲۹۷۳۹
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
«کاروان مجازی» ویژه زائران ایرانی
مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری گفت: در پی استقبال گسترده زائران ایرانی از نرم افزار کاربردی «کاروان مجازی»، بخش ویژه این نرم‌افزار در قالب شبکه اجتماعی با عنوان «کاروان من» راه اندازی شد.

به گزارش شهرآرانیوز،حجت‌الاسلام محمدعلی اخویان، افزود: در پی این استقبال و به منظور استفاده بیشتر زائران از برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی بعثه مقام معظم رهبری، شبکه اجتماعی زائران با عنوان «کاروان من» در نرم‌افزار کاربردی «کاروان مجازی» راه‌اندازی شد.

 

وی اظهار کرد: کاروان مجازی نرم افزار کاربردی است که چندین بخش مجزا همچون اخبار، آرشیو، پرسش و پاسخ، مسابقات، پخش زنده کلاس‌های آموزش حج تمتع، کاروان من، جلسات آموزشی متمرکز کاروان و سایر موارد را در بر می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام اخویان با بیان اینکه «کاروان من»، همان صفحه اختصاصی و شبکه اجتماعی هر کاروان است که ویژه حجاج راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در «کاروان من» هر روحانی به صورت مجزا با تشکیل یک صفحه اختصاصی می‌تواند مطالب آموزشی را برای استفاده زائران بارگذاری کند، سپس زائران می‌توانند با جستجوی شماره کاروان خود به تمامی مطالب این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کرده و برنامه‌های آموزشی را دنبال کنند.

 

وی گفت: در «کاروان من» برای هر کاروان یک صفحه اختصاصی پیش بینی شده که هر روحانی کاروان می‌تواند به این صفحه اختصاصی و برنامه وارد پنل خود شده و مطالب را در قالبهای متن، تصویر، فیلم و صوت برای استفاده زائران کاروان خود بارگذاری کند.

 

مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری افزود: هم‌زمان با وارد کردن هر مطلب توسط روحانی کاروان در برنامه، زائر می‌تواند وارد صفحه «کاروان من» شده و از این مطالب بهره بگیرد، مزیت این بخش منسجم بودن آموزش‌های کاروان‌ها در یک درگاه است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->