تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمالا آمریکایی‌ها از حمله هکری رژیم صهیونیستی به پیجرها در لبنان، باخبر بوده‌اند + تصویر هلال‌احمر ایران برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان اعلام آمادگی کرد مقام نظامی آمریکایی: احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و چین در اقیانوس آرام بیانیه حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت سفیر ایران در لبنان کیست؟ حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه‌های پیجر در بیروت + فیلم ترور ناموفق رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهر‌ها شناور شد (دو هفته اول مهر ۱۴۰۳) تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از عملکرد تشکل‌های خواهران در عرصه عفاف و حجاب | توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی قرآن وظیفه تمام افراد جامعه است رئیس جمهور خطرناک‌ترین منکر را تفرقه و اختلاف دانست رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: پوشش اسلامی، پاسداری از فرهنگ و تمدن اسلامی است خبر خوش نماینده مردم مشهد در مجلس برای کارگران | پیگیری نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق کارگر به اندازه تورم غرق‌شدن مرد میانسال برای نجات بزغاله‌اش در شاندیز خراسان‌رضوی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم رییس جمهور در مجلس: باید دست از اختلاف برداریم | برای ایجاد وحدت آمده‌ام پزشکیان سرزده وارد مجلس شد | علت حضور رئیس‌جمهور در بهارستان چیست؟ پیگیری تامین فاینانس ۱۰ هزار و ۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر توسط سرمایه‌گذاران خارجی صحن علنی مجلس شورای اسلامی فردا (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) تشکیل نخواهد شد دومین جلسه شورای عالی راهبری برنامه هفتم توسعه برگزار شد ترامپ از بهبود رابطه آمریکا با روسیه و چین در صورت پیروزی‌اش در انتخابات خبرداد دیدار بشار اسد با دبیر شورای امنیت روسیه
سرخط خبرها

رونمایی از نمونه‌های اولیه هتل‌های کپسولی در ایران

  • کد خبر: ۳۰۲۸۸
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
رونمایی از نمونه‌های اولیه هتل‌های کپسولی در ایران
نمونه اولیه هتل‌های کپسولی، با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل این وزارتخانه رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این مدل از هتل‌های کپسولی که برای اولین بار در ایران استفاده خواهد شد، صبح امروز (شنبه ۲۴ خرداد ۹۹) با حضور علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ولی تیموری معاون گردشگری کشور و حسین اربابی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و جمعی از مدیران رونمایی شد.

 

این مدل از هتل‌های کپسولی به همت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به کشور وارد شده و قرار است تحت نظارت این کانون در استان‌های مختلف کشور به‌عنوان شکل جدیدی از مراکز اقامتی مورد استفاده قرار گیرد.

 

مونسان در این بازدید گفت: این یک خبر و اتفاق خوب است، استفاده از این مدل از محل‌های اقامتی، می‌تواند به‌عنوان شکل جدیدی از اقامتگاه‌ها در حوزه گردشگری استفاده شود.

 

رونمایی از نمونه‌های اولیه هتل‌های کپسولی در ایران

 

او افزود: یکی از مزایای این اماکن اقامتی، این است که باعث تحول در اکو کمپ‌ها خواهد شد و به‌عنوان یک محل اقامتی مناسب و به‌صرفه می‌تواند در اماکنی مانند کمپ‌های مختلف، فرودگاه‌ها، پایانه‌های مسافربری، راه‌آهن و… در اختیار گردشگران قرار گیرد.

 

هادی سجادی‌راد مدیر گردشگری و صنایع‌دستی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی نیز در حاشیه این مراسم گفت: این مدل از هتل‌های کوچک و کم‌جا، با عنوان هتل‌های کپسولی به همت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی وارد شده و قرار است به‌عنوان شکل جدیدی از محل‌های اقامتی در خدمت گردشگری کشور درآید.

 

او عنوان کرد: در فاز اول قرار است ۲۰۰ دستگاه از این هتل کپسولی‌ها در شهرهای مختلف از جمله، تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز راه‌اندازی شود تا به‌عنوان یک محل اقامت و استراحت کوتاه‌مدت برای گردشگران مورد استفاده قرار گیرد.

 

سجادی‌راد افزود: این هتل‌های کپسولی در محل‌هایی که گفته شد راه‌اندازی خواهد شد و اقامت در آن‌ها تابع قوانین مرتبط با اقامت در سایر اماکن اقامتی است.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->