روایت لیلا حاتمی از نقشش در «پیرپسر» واکنش صداوسیما به بیانیه جبهه اصلاحات درخواست سینماگران از جشنواره ونیز: «صدای فلسطین را در جشنواره بشنوید» «زن و بچه»، روایت زندگی در سایه خاطرات تاریخی آغاز نهمین جشنواره تلویزیونی مستند سریال «فرمانده» با محوریت زندگی شهید فکوری کلید خورد نگاهی به نقش شبنم مقدمی در سریال «شغال» حامد زمانی پس از ۸ سال دوری با آهنگی برای امام رضا(ع) به عرصه خوانندگی برگشت + دانلود سریال زیر آسمان شهر به آنتن شبکه آی‌فیلم رسید + زمان پخش پایان زودهنگام «دکستر: گناه اصلی» | چرا «دکستر» متوقف شد؟ قسمت جدید جنگ ستارگان با چهره‌هایی متفاوت در راه است رضا صادقی ناجی جوان مینابی شد وزارت ارشاد در پی ایمنی حریق سالن‌ کنسرت‌ها و شفافیت بلیت‌ها بازگشت علی شادمان به تئاتر پس از شش سال وقفه پژمان بازغی سکاندار جدید انجمن صنفی بازیگران شد چندخطی درباره کتاب «بازشناختن غریبه» اثر ایزابلا حماد | نارنجکی زیرِ تانکِ تاریکی اقدامات ویژه صداوسیما خراسان رضوی برای انعکاس برنامه‌های ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد پایان پخش سریال «مهمان‌کُشی» با ۲ قسمت پشت صحنه ۳۵ سال پیوستگی شعر آیینی در حرم مطهر امام رضا(ع) همه چیز درباره سریال هندی «اسکناس‌های جعلی» + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

«گل یا پوچ» ویژه شب یلدا رسید!

  • کد خبر: ۳۰۵۸۴۴
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
«گل یا پوچ» ویژه شب یلدا رسید!
برای اولین بار در بازار اسباب بازی ایرانی پلتفرم «فیلیمو» با مشارکت «بازیتا» شرکت تولید کننده بزرگ اسباب بازی های فکری بازی رو میزی «گل یا پوچ» را با مجوز تولید از شورای نظارت بر اسباب بازی تولید و به تعداد انبوه به بازار روانه کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه «گل یا پوچ» که بر پایه یک بازی اصیل ایرانی و مسابقه ویدئویی توانسته بود جامعه مخاطب گسترده‌ای را به دست آورد و احیا کننده این بازی ایرانی باشد با طراحی یک بازی رومیزی برای اولین بار در بازار مرچندایزینگ، پیشگام تولید بازی رومیزی با برند یک برنامه در میان محصولات فرهنگی شد.

محسن رجبی، مالک و مدیرعامل بازیتا درباره فرآیند تولید این بازی گفت: صنعت محصولات جانبی آثار ویدئویی در جهان هر روز در حال توسعه و نوآوری است، اما متاسفانه در کشور ما اقدامات موثری در این حوزه صورت نگرفته است. ایده ساخت «پل یا پوچ» ابتدا از طریق پلتفرم فیلیمو با مجموعه بازیتا مطرح شد و ما به عنوان تولیدکننده اسباب بازی از این ایده بسیار استقبال کردیم.

وی که دکترای مدیریت کسب و کار دارد به «ایرانی بودن بازی گل یا پوچ، خانوادگی بودن، قابلیت تولید در تیراژ بالا و توزیع در بازار کل کشور و گستردگی بازه رده سنی مخاطبان بازی از ۸ سال تا ۹۹ سال» به عنوان ویژگی‌های تولید این بازی اشاره کرد و در عین حال تصریح کرد: تا به حال در ایران اسباب بازی فکری مربوط به برنامه تلویزیونی یا ویدئویی از پلتفرم ندیده‌ام و در شورای نظارت بر اسباب بازی هم طی گفتگوی من با عوامل شورا چیزی ثبت نشده بود. تجربه‌های قدیمی مثل عروسک کلاه قرمزی بوده که در سطح بازار به دلیل عدم رعایت کپی رایت متاسفانه موفق نبوده‌اند.

رجبی درباره قیمت‌گذاری این بازی نیز گفت: این محصول در فاز اول در سطح میانه تولید و به بازار عرضه شده و به سرعت دو سطح اقتصادی‌تر و ویژه که از لحاظ قیمتی بتوانیم سه سطح از مشتریان را در بازار داشته باشیم تولید و عرضه خواهد شد. سعی شده قیمت تمام شده برای مصرف کننده با حفظ کیفیت محصول، طوری تنظیم شود که غالب اقشار جامعه بتوانند از این محصول در سبد مصرف فرهنگی خودشون بهره‌مند بشوند.

وی در توضیح تولید بازی‌های فکری در مجموعه تحت مدیریتش گفت: در مجموعه بازیتا بیش از ۱۵۰ عنوان محصول تاکنون تولید کرده‌ایم که تمامی این محصولات مجوز‌های لازم را اخذ کرده، اما متاسفانه تولیدکنندگان سودجو با ورود بدون کپی رایت بخشی از سهم بازار را می‌گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->