اجرای زنده «بچه مرشد ۲» در مشهد | پویشی برای پاسداشت زبان فارسی + فیلم برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت شهدای خدمت در مشهد تشکیل قرارگاه راهبری و تحول در مدیریت منابع مالی شهرداری مشهد درباره فروش قدیمی‌ترین میدان شهر مشهد | روزی که میدان ارگ را فروختند کشف یک میلیارد ریال داروی قاچاق از عطاری‌های خواف خراسان رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) بازاری در ساحل شلوغ دریا ناصحی: مشکلات ترافیک مشهد با تکمیل پروژه‌های معابر حل می‌شود شهردار مشهد مقدس: می‌توانیم صادرکننده خدمات مهندسی در حوزه مترو باشیم + فیلم عضو کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: مسائل شهر چه کوچک و چه بزرگ برای ما فرق نمی‌کند | افتتاح رسمی فاز یک خط۳ مترو با حضور رئیس‌جمهور بهره‌برداری از دوربرگردان تقاطع سه‌سطحی شهید فهمیده مشهد | معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: گره‌های ترافیکی با افتتاح دوربرگردان شهید فهمیده کاهش می‌یابد هوای مشهد همچنان آلوده است (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) نخستین جلسه ستاد برگزاری دیدار ایران و کره شمالی در مشهد برگزار شد درباره یکی از کوچک‌ترین روستا‌های اطراف مشهد قدیم | عطر فراموشی در کوچه‌های «قریه عطار» قلندرشریف: ۹۰ درصد زائران و شهروندان از خدمات شهرداری مشهد رضایت داشته‌اند گزارش ویژه فیفا از دختران فوتسال ایران روابط‌عمومی‌ها؛ بهره‌گیری هنرمندانه از همه ابزار‌ها و شیوه‌های تعامل پیشرفت ۲۸‌ درصدی میان‌گذر جنوبی مشهد نمایشگاه مشهد اینوکس- فاینکس، نقطه عطفی در مسیر جذب سرمایه‌گذاری و تعامل با ارکان بازار مالی احیای تاریخ شهر مشهد، به همت مدیریت شهری کاهش ۴۳ درصدی بارندگی در مشهد نسبت‌به سال قبل | احتمال جیره‌بندی آب در تابستان ۱۴۰۴ دبیر شورای امنیت ملی در دیدار با همتای ارمنی خود: بیگانگان علاقه‌ای به آرامش در منطقه ندارند
سرخط خبرها

رویداد نشان مشهدالرضا(ع) نیازمند اقدامات زیربنایی است

  • کد خبر: ۳۰۸۰۹۰
  • ۱۰ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
رویداد نشان مشهدالرضا(ع) نیازمند اقدامات زیربنایی است
رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی رویداد نشان مشهدالرضا(ع) را یک اقدام نرم‌افزاری در حوزه برندسازی برای مشهد دانست که برای اثرگذاری، نیازمند اقدامات سخت‌افزاری مهمی است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین روشنک اظهار کرد: رویداد نشان مشهدالرضا(ع) کار بسیار خوب و مؤثری است. اینکه از افراد تاثیرگذار در زمان حیاتشان تجلیل شود، اقدام بسیار شایسته‌ای است.

وی افزود: برندسازی برای مشهد بسیار مهم است. ما باید هم برای مکان‌ها نشان داشته باشیم و هم برای حرکت‌های خوب. با رویداد نشان مشهدالرضا(ع) می‌توانیم سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را برای این شهر جذب کنیم و زائرپذیری و ماندگاری زائر را در مشهد افزایش دهیم.

رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی متذکر شد: رویداد نشان مشهدالرضا (ع) یک کار نرم‌افزاری در حوزه برندسازی است که بسیار شایسته است، اما برای تاثیرگذاری بیشتر نیاز به اقدامات سخت‌افزاری هم داریم. منظورم از اقدامات سخت‌افزاری کار‌های زیربنایی و زیرساختی در زمینه رفع موانع سرمایه‌گذاری، رفع مشکلات کارآفرینی، تقویت زیرساخت‌های گردشگری و تسهیل زیارت است؛ تا این کار‌ها انجام نشود کار‌های نرم‌افزاری از جنس رویداد نشان مشهدالرضا (ع) نیز به نتیجه دلخواه نخواهد رسید.

روشنک گفت: در حال حاضر بسیاری از سرمایه‌گذاران مشهدی سرمایه خود را به شهر‌های دیگر بردند و این به خاطر موانعی است که در مشهد وجود دارد، آیا آن‌ها از برند و ظرفیت‌های شهر مشهد بی‌اطلاع بودند؟ پاسخ این است که به علت سنگ‌اندازی‌ها و موانعی که در مشهد رفع نشده، ما حتی سرمایه‌های خود این شهر را از دست می‌دهیم و این جای تأمل و بازنگری جدی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->