«کربن» روشن شد؛ نقطه‌ای تازه در نقشه فرهنگی مشهد سازمانی بی‌همتا، به نام صداوسیما ۲ کتاب درباره نیچه و سارتر منتشر شد بهترین قسمت‌های فصل هفتم سریال «آینه سیاه» (Black Mirror) + معرفی بازیگران و خلاصه داستان آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۳۰ فروردین ۱۴۰۴) ۲ سریال جدید با بازی هدیه تهرانی و هانیه توسلی در شبکه نمایش خانگی آمار فروش اکران سینمای ایران در نوروز ۱۴۰۴ آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر در مشهد طی هفته گذشته (۳۰ فروردین ۱۴۰۴) سریال ناریا از امشب (۳۰ فروردین ۱۴۰۴) جایگزین «پایتخت ۷» می‌شود + خلاصه داستان و زمان پخش جدول اجراهای هفدهمین جشنواره موسیقی نواحی منتشر شد نمایشگاه نقاشی سریال پایتخت ۷ برگزار می‌شود آغاز فیلمبرداری فیلم خر لنگ کیانوش عیاری در مسجدسلیمان پیوند زیتون بر شاخه ترنج | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، حافظ‌پژوه و مترجم قرآن پارسا پیروزفر با سریال جادوی سفید در راه شبکه خانگی یک ساختمان نیمه کاره! | نظر هنرمندان درباره لزوم تأسیس موزه هنر‌های معاصر خراسان رضوی
سرخط خبرها

توضیحات بهرنگ علوی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل + فیلم

  • کد خبر: ۳۱۰۱۰۶
  • ۲۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
توضیحات بهرنگ علوی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل + فیلم
ویدئوهای دلهره آور بهرنگ علوی که مخاطبان فضای مجازی را نگران او کرده بود به اعتراض‌های کاربران و کارگردان سریال «ازازیل» منجر شد که او توضیحاتی درباره این حواشی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال «ازازیل» نیامده جنجالی شد. این البته تمهیدی خودآگاهانه از پلتفرمی بود که می‌خواست به میانجی همین شیوه تبلیغی، نظر مخاطب را به خود جلب کند، اما واقعیت این است که تبلیغ آثار نمایشی به مثابه بخشی از مارکتینگ هنری در ذیل اقتصاد فرهنگ، گرچه امری متداول است، اما وابسته به مختصات و ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه تا یک محتوای تبلیغاتی به ضد خود تبدیل نشود.

دانش ارتباطات و اصول تبلیغات هم بر این واقعیت صحه می‌گذارد که الگو‌های تبلیغاتی نسخه‌ای واحد نیست که همه جا به یک شکل جواب بدهد.

همانطور که احتمالا دیده‌اید بهرنگ علوی بازیگر چند شب قبل یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد که شیشه ماشین او را شکسته‌اند و یک عروسک طلسم شده برای او در ماشین گذاشته‌اند و یک آدرس هم همراه عروسک بود، شب بعد یک استوری دیگر منتشر کرد که او همراه با دوستش به آدرس مورد نظر در شمال ایران رفته بود و بعد دوباره همان عروسک را کنار یک خانه ترسناک دیدند و بعد او ناپدید شده و دوستش با صدایی ترسیده به دنبالش می‌گشت.

این اتفاق در میان مخاطبان باعث نگرانی شد ولی بعد از ۲ روز معلوم شد حرکتی تبلیغاتی جهت جلب توجه به سریال جدید ساخته حسن فتحی بوده است.

عروسک مزبور هم در مواد تبلیغاتی سریال ازازیل دیده شده است، اما آنچه اتفاق افتاد واکنش منفی گسترده مردم بود.  

بعد از گذشت چند روز از این ماجرا سکوت بهرنگ علوی شکست و توضیحاتی درباره حواشی کمپین تبلیغاتی سریال ازازیل ارائه داد که در ادامه می‌بینید. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->