هوای سه منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم شهریور ۱۴۰۳) آیا شنبه سوم شهریور ۱۴۰۳ تعطیل است؟ شهردار مشهد مقدس: در سال پایانی فعالیت دوره ششم مدیریت شهری، عملیات اجرایی و افتتاح تعدادی از پروژه‌های شهری صورت خواهد گرفت ثبت بیش از ۱۸۰ هزار تردد در مرز چذابه توسط اتوبوس‌های شهرداری مشهد آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر مشهد با همه ظرفیت آماده میزبانی از زائران دهه پایانی صفر (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) همایش باشکوه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهدمقدس برگزار می‌شود (۴ شهریور ۱۴۰۳) بررسی اهمیت مسجد گوهرشاد به عنوان یک بنای فاخر حسامی: فعالیت حدود ۳۰۰ موکب در خیابان امام رضا(ع) در سه روز پایانی صفر| تجهیز و آماده‌سازی حدود ۵۰ مرکز اسکان در مشهد شهردار مشهد مقدس: ۱۰ روز آخر ماه صفر، فعالیت شهرداری به صورت شبانه روزی خواهد بود ۶۳ هزار نفر شب اسکان موقت در مشهد، برای دهه پایانی صفر فراهم شده است شهردار مشهد مقدس: میدان شهدا به حسینیه امام رضا (ع) تبدیل می‌‎شود اعمال قانون ۲۷۶۸ خودروی حادثه ساز در مشهد | ۴۶ خودرو متخلف توقیف شدند (۳۱مرداد ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خین عرب و پیرامون حرم مطهر رضوی (۳۱مرداد ۱۴۰۳) خدمت‌رسانی رایگان مترو مشهد در سه روز پایانی ماه صفر | پیش‌بینی روزانه ۱۰۰ هزار لیتر سوخت، جهت تأمین سوخت اتوبوس‌ها شهرداری مشهد در نجف اشرف احترام و تکریم خادمان و زائران را به نمایش گذاشت
سرخط خبرها

حمایت‌های شورای شهر از اصناف استمرار خواهد داشت

  • کد خبر: ۳۱۲۸۳
  • ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
حمایت‌های شورای شهر از اصناف استمرار خواهد داشت
رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: شورای شهر مشهد از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار اصناف بوده و تخفیفاتی را بحث عوارض صنفی، پسماند و ... قائل شده است و این کمک‌ها و رویکرد حمایتی همچنان استمرار خواهد داشت.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا حیدری، به مناسبت روز اصناف، با رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مشهد دیدار و گفتگو کرد.

محمدرضاحیدری در این دیدار با بیان اینکه اصناف بخاطر شیوع کرونا آسیب‌های جدی دیدند، گفت: با این وجود، همراهی خوبی را از سوی آن‌ها در تعطیلی واحد‌های صنفی شاهد بودیم و از سوی دیگر در تهیه بسته‌های کمک معشیتی هم نقش‌آفرینی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اظهارکرد: امیدواریم مشکلات پیش آمده بواسطه این بیماری و ویروس هرچه سریعتر برطرف شود و رونق گذشته مجدد به کسب‌وکار‌ها بازگردند چراکه نقش اصناف در ایجاد اشتغال، بی‌بدیل و بسیار حائز اهمیت است.

حیدری با بیان اینکه شورای شهر مشهد از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار اصناف بوده و تخفیفاتی را بحث عوارض صنفی، پسماند و ... قائل شده است، گفت: این کمک‌ها و رویکرد حمایتی همچنان استمرار خواهد داشت و امیدواریم هرچه زودتر با فروکش کردن آمار مبتلایان، شرایط مناسب برای حضور زائران بارگاه منور رضوی نیز فراهم شود.

رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: اصناف در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نقش بسزایی دارند و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دیگر راه‌های پیشگیرانه میتوانند به بهبود شرایط کمک کنند.

حیدری در ادامه با تاکید بر لزوم تکریم و توجه ویژه به مالکانی که اجاره بهای واحد‌های تجاری خود را بخشیدند و یا تخفیفاتی اعمال کردند، گفت: مدیریت شهری مشهد آماده تقدیر از این عزیزان است؛ امیدواریم سایر مالکان نیز در این جهت با مستاجران همراهی لازم را داشته باشند چراکه درغیر اینصورت تبعات منفی بسیاری هم برای مالکان و هم برای مستاجران بهمراه خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: حس تعامل اجتماعی و همراهی مردمی که در موج نخست شیوع ویروس کرونا شکل گرفت، باید استمرار داده شود و توسعه یابد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->