ایهود اولمرت: جنگ غزه هیچ توجیهی ندارد درخواست نمایندگان آمریکا: برچیده شدن غنی‌سازی اورانیوم ایران عراقچی: پس از پاسخ ایران به پیشنهاد آمریکا، زمان و مکان دور بعدی مذاکرات تعیین می‌شود سخنگوی گردان‌های قسام: ارتش اسرائیل با عملیات‌های ویژه مواجه خواهد شد پزشکیان در گفت‌وگو با بن‌زاید: امیدواریم برکات عیدقربان زمینه‌ساز گسترش صلح و برچیده شدن جنگ از منطقه باشد دیدار نوه امام خمینی(ره) با خانواده شهید سیدحسن نصرالله در بیروت واکنش وزیر کشور به قتل الهه حسین‌نژاد | وضعیت حمل و نقل عمومی غیررسمی و اینترنتی بررسی می‌شود مجروح شدن بیش از ۱۰ صهیونیست در شمال غزه (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) جزئیات جدید درباره اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تأکید رئیس‌جمهور ایران و نخست‌وزیر ارمنستان بر تعمیق روابط دوجانبه روسیه به ایلان ماسک پناهندگی می‌دهد ترامپ درپی تنش با ایلان ماسک، خودروی تسلای قرمزرنگش را می‌فروشد ابراز خوش‌بینی مدیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخصوص مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا بازگشت رئیس مجلس و هیئت پارلمانی از اجلاس رؤسای مجالس کشور‌های عضو بریکس + فیلم حملات اخیر به اوکراین، پاسخی به «اقدامات تروریستی» کی‌یف ۸۰ هزار نفر در نماز عید قربان در مسجد الاقصی حضور یافتند (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) هشدار عراقچی به سه کشور‌ اروپایی| ایران در برابر نقض حقوق خود، واکنشی قاطع نشان می‌دهد مقام ایرانی: آمریکایی‌ها می‌دانند ایران هرگز توقف غنی‌سازی را نمی‌پذیرد قالیباف برازیلیا را ترک کرد (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) نامه‌ ایران به شورای امنیت پیرامون اتهامات آمریکا ایلان ماسک از استیضاح ترامپ حمایت کرد! روسیه انتقام گرفت| حمله گسترده به کی‌یف (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) پزشکیان: مصرف برق در ایران به ازای هر متر مربع ساختمان ۶ برابر بیشتر از کشورهای مشابه است ایلان ماسک، ترامپ را به ارتباط با پرونده‌ قاچاق جنسی کودکان متهم کرد دبیرکل سازمان ملل: جامعه بین‌المللی باید برای راهکار دوکشوری در فلسطین، تلاش کند ارتش رژیم اسرائیل هشدار حمله و تخلیه ضاحیه جنوبی بیروت را صادر کرد (۱۵ خرداد ۱۴۰۴) گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهور ایران و ترکمنستان به‌مناسبت عید قربان (۱۵ خرداد ۱۴۰۴) شکایت ایران از ادعا‌های بی‌اساس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
سرخط خبرها

وزیر آموزش‌وپرورش در مشهد: رقم یک میلیون د‌انش‌آموز بازمانده از تحصیل صحیح نیست

  • کد خبر: ۳۱۷۶۰۴
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
وزیر آموزش‌وپرورش در مشهد: رقم یک میلیون د‌انش‌آموز بازمانده از تحصیل صحیح نیست
وزیر آموزش و پرورش گفت: رقم یک میلیونی بازمانده از تحصیل صحیح نیست؛ تعدادی از این ارقام در خارج از کشور تعدادی در مدارس دینی، تعدادی معلول و تعدادی علاقه‌ای به درس خواندن ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا کاظمی در گردهمایی معاونین آمورش ابتدایی و سوادآموزی سراسرکشور در مشهد اظهار کرد: نقش و جایگاه آموزش ابتدایی آنقدر حیاتی و مهم است که این دوره با تمام طول عمر انسان برابری می‌کند.

وی افزود: رفتارها، شخصیت‌ها، ویژگی ها، مهارت‌ها و دانش مربوط به این دوره است و باید بهترین کیفیت و تجهیزات و نیروی انسانی را به این دوره اختصاص دهیم.

کاظمی یادآور شد: ما بهترین برنامه‌ها را برای دوره ابتدایی طراحی می‌کنیم و نیاز به نقشه راه دقیق و عمیق داریم. معتقدیم نیروی انسانی آموزش ابتدایی باید در بهترین شکل ممکن تامین شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تجهیزات و امکانات مورد نیاز دوره ابتدایی باید به بهترین شکل ممکن مورد عنایت قرار گیرد و اختصاص خدمات کیفیت بخشی از جمله مربی پرورشی و بهداشت و تربیت بدنی به باور درونی ما تبدیل شده است.

کاظمی با تاکید بر اینکه وضعیت آموزش و پرورش ابتدایی ما نیاز به طرح‌های ویژه دارد بیان کرد: جذاب‌ترین و مفرح‌ترین کلاس‌ها را باید در آموزش ابتدایی تدارک ببینیم؛ مهم‌ترین سیاست ما در حوزه آموزش ابتدایی در کنار رویکردی که داریم یک پوشش صد درصدی است.

وی ضمن تصریح این موضوع که اگر دانش آموزی در دوره ابتدایی از تحصیل باز بماند ما باید پاسخگو باشیم و این واقعه یک خیانت آشکار به جامعه و نظام انسانیت است افزود: به دنبال تصویب قانونی هستیم که آموزش عمومی برای هر فرزندی در دوره ابتدایی را اجباری کند تا هیچ فردی از جمله پدر و مادر حق ممانعت از تحصیل کودک را نداشته باشد.

کاظمی اظهار کرد: رقم یک میلیونی بازمانده از تحصیل صحیح نیست؛ تعدادی از این ارقام در خارج از کشور تعدادی در مدارس دینی، تعدادی معلول و تعدادی علاقه‌ای به درس خواندن ندارند. جذب بازماندگان از تحصیل در ابتدایی برای ما مهم است و هرگز نباید کوتاهی کنیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->