«کربن» روشن شد؛ نقطه‌ای تازه در نقشه فرهنگی مشهد سازمانی بی‌همتا، به نام صداوسیما ۲ کتاب درباره نیچه و سارتر منتشر شد بهترین قسمت‌های فصل هفتم سریال «آینه سیاه» (Black Mirror) + معرفی بازیگران و خلاصه داستان آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۳۰ فروردین ۱۴۰۴) ۲ سریال جدید با بازی هدیه تهرانی و هانیه توسلی در شبکه نمایش خانگی آمار فروش اکران سینمای ایران در نوروز ۱۴۰۴ آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر در مشهد طی هفته گذشته (۳۰ فروردین ۱۴۰۴) سریال ناریا از امشب (۳۰ فروردین ۱۴۰۴) جایگزین «پایتخت ۷» می‌شود + خلاصه داستان و زمان پخش جدول اجراهای هفدهمین جشنواره موسیقی نواحی منتشر شد نمایشگاه نقاشی سریال پایتخت ۷ برگزار می‌شود آغاز فیلمبرداری فیلم خر لنگ کیانوش عیاری در مسجدسلیمان پیوند زیتون بر شاخه ترنج | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، حافظ‌پژوه و مترجم قرآن پارسا پیروزفر با سریال جادوی سفید در راه شبکه خانگی یک ساختمان نیمه کاره! | نظر هنرمندان درباره لزوم تأسیس موزه هنر‌های معاصر خراسان رضوی
سرخط خبرها

رسانه‌ها؛ پل ارتباطی میان صنعت و مردم

  • کد خبر: ۳۱۸۰۳۱
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
رسانه‌ها؛ پل ارتباطی میان صنعت و مردم
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها با زبان شیوا و هنرمندانه خود می‌توانند اطلاعات تخصصی را به نحوی بیان کنند که مردم بهتر با آن ارتباط برقرار کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز (۴ اسفند ۱۴۰۳)، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تولید ملی و رسانه با حضور فعالان حوزه اقتصاد و جمعی از اصحاب رسانه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

امیررضا رجبی با اشاره به یکی از اصول کلیدی حکمرانی بیان کرد: دولت و حاکمیت برای اجرای پروژه‌های کلان باید مردم را همراه کنند. این موضوع در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر مردم در اجرای پروژه‌های صنعتی مشارکت نداشته باشند، تنها اثرات منفی آن، مانند افزایش ترافیک یا آلودگی زیست‌محیطی، برجسته خواهد شد.

وی نقش رسانه‌ها را در این مسیر مهم ارزیابی کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی صحیح، مردم را با اهداف توسعه‌ای همراه کنند. در همین راستا، ما در حوزه صنعت و معدن تلاش کرده‌ایم با برگزاری تور‌های بازدید ویژه برای اصحاب رسانه، آن‌ها را در جریان جزئیات پروژه‌های صنعتی و معدنی قرار دهیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت تعامل مستمر میان صنعتگران و رسانه‌ها تصریح کرد: نباید ارتباط ما صرفاً به مصاحبه‌های خبری یا کنفرانس‌ها محدود شود. می‌توان جلسات تخصصی با حضور رسانه‌ها برگزار کرد تا نظرات و دغدغه‌های آنان نیز در فرایند‌های اجرایی لحاظ شود. رسانه‌ها با زبان شیوا و هنرمندانه خود می‌توانند اطلاعات تخصصی را به نحوی بیان کنند که مردم بهتر با آن ارتباط برقرار کنند.

رجبی در پایان، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی، بر اهمیت وفاق و همدلی میان تولیدکنندگان و رسانه‌ها تأکید و بیان کرد: امیدوارم با همکاری دولت و اصحاب رسانه، مسیر توسعه و تولید در کشور هموارتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->