شهردار مشهد مقدس: تفکر بسیجی، پیشرو و گره‌گشای مشکلات است گلوله‌باران ۳۲ دقیقه‌ای مشهد با تگرگ‌های «تخم‌مرغی» در سال ۱۳۳۳ کمبود انبار، از چالش‌های زیرساختی در حوزه اموال تملیکی خراسان رضوی است طلب ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد از دستگاه‌های دولتی در «مهد توس» خبری از فروشگاه‌های شیکان‌پیکان نیست | بازاری که بوی گوسفند می‌دهد پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی پروژه بازگشایی و احداث بولوار رضویه در مشهد با پیگیری شهرآرا بلیت متروی مشهد در نرم افزار «شهر من» ۲ هزار تومان شد بالاخره هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۱ خرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: اراده مدیریت شهری، بزرگداشت شهدا در هر محفل و محله و معبر است مدیرعامل ایران‌خودرو: قیمت‌ها افزایش پیدا نکند، به سرنوشت شرکت ارج دچار می‌شویم ارتباط وب‌سرویسی بین سازمان ثبت اسناد و شهرداری مشهد مقدس برقرار شد برآورد ۷۰۰ میلیارد تومانی از بودجه مورد نیاز برای تکمیل ایستگاه بسیج خط سه مترو مشهد عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد: با فرصت ۱۰ ماهه شورا نتیجه زحمات اعضا را مشاهده می‌کنیم فرماندار مشهد: اقدام فرهنگی شهرداری در افتتاح خانه‌موزه ملک، شایسته تکریم است شهردار مشهد مقدس: خانه‌موزه ملک توجه مدیریت شهری به هویت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهر را نشان می‌دهد + فیلم معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد: در این دوره مدیریت شهری، فضای سبز بالغ بر ۵۵۰ هکتار توسعه پیدا کرده است رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: پاسداشت مفاخر مشهد از دغدغه‌های شورا و شهرداری است بهره‌برداری از خانه‌موزه ملک در باغ وکیل‌آباد مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) ساختمان دبیرستان آیت الله کاشانی مشهد در فهرست ملی میراث دفاع مقدس ایران ثبت شد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: برنامه منظم تزریق مالی به پروژه‌های شهری تنظیم شود رکورد استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی بایدو مشهد در چهار سال اخیر شکسته شد
سرخط خبرها

۱۴۰۴، سال پربار پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقلی مشهد

  • کد خبر: ۳۱۹۵۳۳
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
۱۴۰۴، سال پربار پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقلی مشهد
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سال آخر شورای شهر، شلوغ‌ترین سال در اجرای پروژه‌های عمرانی و حمل‌و‌نقلی است.
مهدی عسکری
خبرنگار مهدی عسکری

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجید نژادحسین با بیان اینکه سال آخر شورای شهر، شلوغ‌ترین سال در اجرای پروژه‌های عمرانی و حمل‌و‌نقلی است، گفت: سیاست‌گذاری‌های تکلیفی شورای‌ اسلامی‌ شهر برای شهرداری در دو حوزه کلان است که شامل حمل‌و‌نقل و پروژه‌های عمرانی است.

مجید نژادحسین در گفت‌و‌گو با شهرآرا افزود: در مورد مترو تکمیل ایستگاه سلامت خط‌۲ و بهره‌برداری از فاز یک خط‌۳ قطار‌شهری، اولویت‌های مهم مدیریت شهری است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده، قرار است مسافرگیری خط‌۳ در نوروز انجام شود.

خرید ۲۰۰ اتوبوس دیگر تا پایان دوره ششم شورای شهر

وی همچنین درباره خرید شصت واگن کسری خط‌یک قطار‌شهری نیز بیان کرد: مناقصه خرید انجام شده و قرار است «پاکات مناقصه» مورد‌بررسی قرار گیرد؛ ضمن اینکه به‌طور موازی حفاری خطوط‌۳‌و‌۴ مترو مشهد نیز در جریان است و این حفاری قرار است تا پایان سال ۱۴۰۴ تمام شود.

نژادحسین درباره خرید اتوبوس در این دوره نیز با اشاره به صدور مجوز شورای‌اسلامی‌شهر برای خرید پانصد دستگاه اتوبوس جدید، بیان کرد: ۲۲۰‌اتوبوس در‌این‌راستا خریداری شده و دویست اتوبوس دیگر نیز قرار است تا پایان همین دوره و با تزریق مالی، وارد مسیر خدمت به شهروندان و زائران شود.

تکمیل پروژه‌های دوره گذشته و آغاز پروژه‌های جدید عمرانی

وی در ادامه با اشاره دومین هدف کلان مدیریت شهری در سال آخر کار، به پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: درباره پروژه‌های عمرانی سیاست‌گذاری این است که کار‌هایی را که در شورای پنجم آغاز شده است، در این دوره شورای شهر به اتمام برسانیم. پروژه‌هایی مثل تقاطع چهارسطحی، پل حاج‌قربان و‌... تکمیل شده و برخی پروژه‌ها هم بر‌اساس مطالعات جامع حمل و‌نقل مشهد در حال انجام است؛ مواردی همچون تقاطع خیام، میدان شهید‌فهمیده، تقاطع امام‌حسن (ع)، پل شاهنامه و‌... که تا پایان این دوره بخشی از آنها تکمیل و بخش دیگری هم تا پایان سال ۱۴۰۴ تکمیل خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و‌نقل و ترافیک شورای‌اسلامی‌شهر تصریح کرد: در سال آخر کاری شورای ششم، علاوه بر کار اجرایی، بنا را بر سیاست‌گذاری کلان نیز گذاشتیم و دراین‌راستا، کار‌های زیرساختی توسط شورای ششم انجام می‌شود و در ادامه، شورا‌های شهر در یکی‌دو دوره آینده، فقط باید تزریق مالی انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->