همراهی سمن‌ها در رفع مسائل شهری نصب دوربین در زیرگذر تقاطع‌های غیر همسطح مشهد انتصاب سرپرست منطقه یک شهرداری مشهدمقدس (۱۱ مهر ۱۴۰۳) انتصاب مشاور عالی شهردار و مدیر منطقه ثامن شهرداری مشهدمقدس (۱۱ مهر ۱۴۰۳) روند اجرای احداث پروژه بولوار کرامت مشهد به سرعت ادامه دارد اعمال‌قانون ۳۰۶۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۱ مهر ۱۴۰۳) پلمب واحد‌های صنفی مزاحم و انبار‌های ضایعات متخلف در مشهد حفاری طولانی‌ترین مسیر قطار شهری مشهد به میدان امام علی (ع) رسید آغاز عملیات جمع‌آوری تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی از ۱۵ مهر ۱۴۰۳ مردم مشهد پس از وعده صادق ۲ | شادمانی مردم مشهد در پی حمله قدرتمندانه موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم (۱۰ مهر ۱۴۰۳) تمام پرواز‌های فرودگاه مشهد لغو شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خانه‌های تاریخی مشهد، آماده حضور علاقه‌مندان است تجمع ضدصهیونیستی کادر درمان مشهد در اعلام آمادگی اعزام به لبنان + فیلم (۱۰ مهر ۱۴۰۳) قدمت تونل تاریخی میدان ده دی تقریبا ۱۰۰ سال است تونل تاریخی در میدان ده‌دی مشهد آماده بازدید خواهد شد + فیلم گذری بر تاریخ و پیشینه روستایی بسیار قدیمی در شرق مشهد | ردپای قزاق‌ها در «پاوا» ایجاد و توسعه زیرساخت‌های رفاهی برای بانوان مشهدی در شورای ششم در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ حدود ۱۶۰ میلیون سفر از طریق ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد انجام شده است برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای بومی‌سازی قطعات متروی مشهد نرخ‌نامه ۱۴۰۳ پارکینگ‌های طبقاتی روباز و دارای‌سقف در مشهد اعلام شد
سرخط خبرها

۴ درصد، سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری مشهدی‌ها / هر شهروند یک‌سوم هزینه تمام‌شده سفر‌های درون‌شهری را می‌پردازد

  • کد خبر: ۳۲۰۹۲
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۴ درصد، سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری مشهدی‌ها / هر شهروند یک‌سوم هزینه تمام‌شده سفر‌های درون‌شهری را می‌پردازد
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی مشهد گفت: سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری شهروندان مشهدی ۴ درصد، تاکسی ۲۳ درصد و اتوبوس ۱۷ درصد است.
سمیرا شاهیان/ شهرآرانیوز، محمدهادی مهدی‌نیا در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی با بیان اینکه باید استفاده شهروندان از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به ۷۰ درصد برسد، افزود: این امر نیازمند توسعه زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی و توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی است.
وی اظهار کرد: شورای پنجم در برنامه عملیاتی ۹۷ تا ۱۴۰۰ شهرداری مشهد به‌دنبال افزایش سهم حمل‌ونقل عمومی است. اکنون عدد شاخص در کشور‌های توسعه‌یافته برای استفاده از سفر‌های درون‌شهری بین ۷۵ تا ۱۰۰ است، در حالی که در ایران ۴۱ درصد است.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر با بیان اینکه دولت باید یک‌سوم هزینه‌های تمام‌شده هر سفر با ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی را بپردازد، افزود: اکنون شهروندان فقط یک‌سوم هزینه تمام‌شده هر سفر را پرداخت می‌کنند. متأسفانه چندین سال است که دولت سهم خود را پرداخت نمی‌کند و شهرداری مجبور است دوسوم هزینه‌ها را پرداخت کند.
مهدی‌نیا درباره پروژه ورودی بولوار برونسی نیز گفت: هدف ما در برنامه عملیاتی ۹۷ تا ۱۴۰۰ تکمیل این پازل بود، زیرا معتقدیم شهر انسان‌محور اتفاق نمی‌افتد، مگر اینکه شبکه‌های بزرگراهی کامل شود.
وی ادامه داد: یکی از پیشنهاد‌هایی که می‌تواند خلأ کمبود کمربند جنوبی را تا اندازه زیادی پر کند، اتصال انتهای بولوار نماز به بولوار شهید برونسی به‌صورت تونل شهری است، زیرا اکنون بولوار نماز به بن‌بست می‌رسد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد یادآوری کرد: خوشبختانه در یک سال و نیم گذشته شاهد اتفاقات مبارکی در اجرای پروژه‌های عمرانی بودیم که امیدواریم ادامه پیدا کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->