حاجی بگلو: انتصاب تمام مدیران باید مشروط به رأی اعتماد شورا‌ها باشد دسترسی به حرم امام‌رضا(ع) از طریق ۳ خط مترو فقط با یک بلیت لزوم تعیین تکلیف تمامی املاک دراختیار شهرداری مشهد اجرای بیش از ۳۴۰ کیلومتر خط‌کشی محوری در معابر مشهد، از ابتدای سال تاکنون (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) مسیل‌‏ها؛ ناجیان ۹۰ ساله شهر مشهد میراث زنده «تیمچه حکاک‌ها» در مشهد رئیس دفتر شهردار مشهدمقدس منصوب شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) برند «بایدو» به عنوان هویت دوچرخه‌های اشتراکی در ایران ثبت شد آخرین وضعیت حریم مشهد و طرقبه‌شاندیز | آبادانی معطل مرزهای بلاتکلیف تغییر کاربری اراضی مازاد مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد به صنعتی ۷۰ درصد تماس‌های دریافتی مرکز ۱۳۷ مشهد، بانوان هستند ویدئو| رئیس جمهور به مشهد می‌آید | افتتاح فاز اول خط ۳ مترو با حضور پزشکیان آمریکا مناطق مختلف استان‌های مارب و الحدیده یمن را بمباران کرد(۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) آغاز عملیات اجرایی پروژه باغ رویش در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) همه امکانات شهر، متمرکز بر بزرگداشت دهه کرامت است | مشهد، کانون گرامیداشت سالروز شهادت شهدای خدمت در کشور آموزش ترافیک به بیش از ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی در طرح «سفیران سلامت» برنامه‌های فرهنگی دهه کرامت شهرداری مشهد اعلام شد | ۱۴ عنوان برنامه ویژه تسهیل زیارت در دهه کرامت ۱۴۰۴ موحدیان: فاز یک خط ۳ مترو مشهد در روز دوشنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) با حضور رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس: ۶۵ درصد منابع آلودگی هوای مشهد متعلق به منابع متحرک است دولت باید سهم بیشتری در توسعه خطوط مترو مشهد داشته باشد
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم

  • کد خبر: ۳۲۲۲۹۶
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما با هزینه ساخت هر کیلومتر قطارشهری می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم. اگر ساخت خط سه الان انجام نمی‌شد، کسی نمی‌توانست با این نرخ تورم بعداً انجام دهد.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی امروز، ۲۶ اسفند ۱۴۰۳، در مراسم آغاز عملیات تست نهایی مسیر و ایستگاه‌های فاز اول خط ۳ قطارشهری مشهد اظهار کرد: ساخت قطارشهری حاصل تلاش صد‌ها هزار نفرساعت نخبه‌ترین نیرو‌های این کشور است. موضوع قطارشهری موضوع حساسی بوده و تلاش بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است.

وی بیان کرد: همکاران ما در قطارشهری در هر شیفت، روزی هشت ساعت ۴۰ متر زیر زمین کار می‌کنند و دسترسی به بیرون ندارند. حدود ۴۰۰۰ نفر در قطارشهری خط سه و چهار فعالیت دارند. اگر مجاهدت شبانه‌روزی این عزیزان نباشد، قطارشهری شکل نمی‌گیرد.

ناصحی افزود: ما با هزینه ساخت هر کیلومتر قطارشهری می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم. اگر ساخت خط سه الان انجام نمی‌شد، کسی نمی‌توانست با این نرخ تورم بعداً انجام دهد. اتفاقی که رقم خورده اتفاق مبارکی است. امیدواریم این خدمتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد و اتصال قطارشهری به حرم باعث خیر و برکت برای شهر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: ارزان‌ترین و پاک‌ترین تردد در شهر مترو بوده و این افتخار بزرگی است که در دوره ما رقم خورد و خط سه در مدار خدمت قرار گرفت. قیمت تمام‌شده هر بلیت قطارشهری ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که در صحن پیشنهاد ۵ هزار تومانی را مطرح کردند، اما مقاومت کردیم و با ۲ هزار تومان تصویب شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->