مشارکت بانک شهر با اجرای طرح «سقای شهر» در ایستگاه استقبال از زائر شهید محمدزاده شهرداری منطقه هفت مشهد مقدس خدمت‌رسانی ۲۵۰ دستگاه ون صلواتی در مشهد به صورت شبانه‌روزی نماینده مجلس: کیفیت میزبانی از زائران مشهد هر ساله در حال بهبود است فعالیت ۲۹۰ موکب در سطح منطقه ثامن مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: محور اصلی خدمت‌رسانی به زائران مشهد در دهه آخر ماه صفر، مردم هستند بازدید میدانی پژمان‌فر از مواکب زائران پیاده امام رضا (ع) | اختصاص زمین و زیرساخت برای استقرار مواکب استانی معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: دریافت کرایه تاکسی خارج از چارچوب ممنوع است ایجاد موکب‌های ثابت در مسیرهای منتهی به مشهد؛ طرحی در دست پیگیری مجلس بازدید معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از مرکز کنترل و پایش ترافیک مشهد | پورجمشیدیان: میزبانی خراسان رضوی از زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر شایسته تقدیر است هشدار خودمراقبتی محیط زیست برای شهروندان مشهدی درپی ماندگاری گردوغبار (۲ شهریور ۱۴۰۴) تأمین ۱۲ میلیون لیتر آب برای موکب‌های بین راهی مشهد در دهه آخر ماه صفر ۱۴۰۴ حضور پرشور عاشقان امام رضا (ع) در مشهد مقدس + فیلم مهرداد فلاحتگر بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت + علت فوت ترافیک ورودی‌های مشهد پرحجم، اما تردد در خروجی‌ها روان است | اعمال محدودیت‌ها در مبادی ورودی به حرم مطهر رضوی تا ساعت ۲۲ (۲ شهریور ماه ۱۴۰۴) تمهیدات ویژه برای استقبال از زائران امام رضا (ع) در مشهد مقدس اتخاذ شده است کیفیت هوای شهر در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار گرفت (۲ شهریور ۱۴۰۴) پیش‌بینی افزایش ۴ برابری زائران ورودی به مشهد در روز شهادت امام رضا (علیه‌السلام) اسکان ۱۲۰۰ زائر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد آبرسانی بیش از ۳.۵ میلیون لیتر آب شرب به مواکب بین راهی اطراف مشهد مقدس فعالیت بیش از ۳۰۰ نیروی رفع سد معبر شهرداری مشهد برای برقراری نظم و امنیت معابر شهری در دهه پایانی صفر 
سرخط خبرها

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، امسال افزایش چشمگیری یافته است

  • کد خبر: ۳۲۶۲۶۲
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۶
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، امسال افزایش چشمگیری یافته است
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طبق گزارش‌های سامانه ۱۳۷ و نظرسنجی‌های روابط عمومی شهرداری، میزان رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، در سال ۱۴۰۴ افزایش چشمگیری یافته است.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی یعقوبی امروز، ۲۴ فروردین‌ ۱۴۰۴، در مراسم «شکرانه خدمت»، آیین تقدیر از دست‌اندرکاران استقبال از بهار ۱۴۰۴ که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در ایام نوروز، ریاست کمیته خدمات سفر بر عهده شهرداری مشهد بود و بیش از ۳۰۰ ردیف خدمتی در حوزه‌های مختلف توسط شهرداری ارائه شد.

وی بیان کرد: باوجود بارش‌ها و سرمای هوا، تمام فعالیت‌ها طبق برنامه‌ریزی دقیق و با حمایت شهردار مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش همکاران اجرایی بدون‌وقفه انجام شد.

یعقوبی با بیان اینکه برنامه‌ریزی استقبال از بهار از مردادماه ۱۴۰۳ آغاز شد، عنوان کرد: امسال نوروز با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر مقارن شد، در نتیجه توجه بیشتر به فضای فرهنگی و معنوی شهر ضرورت داشت. در این راستا، فضاسازی شهری متناسب با این مناسبت‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: پس از ایام قدر، تمرکز فعالیت‌ها بر تغییر چهره شهر با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، رویداد گل و گیاه، نور و نما و مسیر نوبهار بود که با استقبال گسترده شهروندان و زائران مواجه شد. همچنین مسابقات ورزشی جام رمضان نیز به ایجاد فضای پرنشاط در شهر کمک کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به رکوردزنی در جمع‌آوری زباله در ۳۰ اسفندماه تصریح کرد: از تلاش‌های پاکبانان، باغبانان و هنرمندانی که در زیباسازی شهر مشارکت داشتند، تقدیر می‌کنم. نوسازی ابنیه شهری ازجمله لکه‌گیری آسفالت و تعویض جداول نیز توسط همکاران حوزه عمران به صورت شبانه‌روزی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیک نیز با افزایش ظرفیت پارکینگ‌های ثابت و موقت و مدیریت حمل‌ونقل عمومی در روز‌های ابتدایی سال، رکورد فعالیت مستمر در ناوگان اتوبوس‌رانی، تاکسی و قطارشهری ثبت شد. ایام نوروز بدون حادثه خاصی در حوزه ایمنی سپری شد که نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های آتش‌نشانی بود.

یعقوبی افزود: همکاران شهرداری در تجهیز مراکز اسکان، استقبال از زائران و نظارت بر مراکز اقامتی و بازار شب عید فعالیت گسترده‌ای داشتند. امسال اقدامات شهرداری نسبت‌به سال‌های گذشته با کیفیت و تنوع بیشتری انجام شد و همکاری دستگاه‌هایی نظیر هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و بانک شهر در تحقق این برنامه‌ها نقش مؤثری داشت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طبق گزارش‌های سامانه ۱۳۷ و نظرسنجی‌های روابط عمومی شهرداری، میزان رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، در سال جاری افزایش چشمگیری یافته است.

وی ادامه داد: در پایان، از تلاش‌های مجموعه روابط عمومی شهرداری و رسانه شهرآرا برای پوشش گسترده فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق قدردانی می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->