۳ ویژه برنامه در پنج شب پایانی ماه صفر در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود یک کاسه نبات زعفرانی به یاد «شهید مصطفی چمران» هم‌زمان با سالروز پایان یافتن محاصره پاوه | نور خورشید پس از گرگ‌ومیش پاوه عوامل هلاکت مردم در گفتار اخلاقی امام حسن مجتبی (ع) مظلومیت و غربت امام حسن (ع) در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد | جلوه کرامت در نهایت غربت درخواست اختصاص اعتبار ویژه از وزیر کشور برای ستاد خدمات زائر در دهه پایانی صفر برپایی بیش از ۷۰۰ موکب برای دهه پایانی صفر در خراسان رضوی | ۵۷۵ موکب در مشهد فعال می‌شوند مشهد میزبان بزرگ‌ترین اجتماع مذهبی ایرانیان در دهه پایانی ماه صفر | تشرف بیش از ۷ میلیون زائر به حرم مطهر امام رضا(ع) + فیلم هزار کاروان پیاده در مسیر مشهدالرضا (ع) برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی به زائران دهه آخر ماه صفر در خراسان رضوی استقرار ۱۵۰ موکب مردمی در ۵ محور اصلی اطراف حرم امام‌رضا(ع) طی دهه آخر صفر ۱۴۰۴ راز ماندگاری حال خوش عبادت راهکارهای عملی افزایش حضور قلب در نماز | چگونه در نماز حضور قلب داشته باشیم؟ از فلکه آب تا «الرمادیه ۲» | ناگفته‌های مترجم مشهدی صلیب سرخ در اردوگاه اسرای ایرانی آغاز فعالیت حوزه علمیه خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ مشهد؛ میزبان همایش «هوش مصنوعی و اعتاب مقدسه» برپایی بزرگ‌ترین موکب آستان قدس رضوی برای خدمت به زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ اجرای برنامه فرهنگی در میدان شهدا و چهارراه دانش مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ تاریخ شهادت امام حسن مجتبی (ع) هفتم یا ۲۸ ماه صفر است؟
سرخط خبرها

توزیع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار محصول فرهنگی در حرم مطهر امام‌رضا(ع)

  • کد خبر: ۳۲۸۰۸۶
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۶
توزیع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار محصول فرهنگی در حرم مطهر امام‌رضا(ع)
رئیس اداره تأمین و توزیع محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: با هدف تعمیق فرهنگ رضوی و پاسخگویی به نیاز‌های متنوع زائران، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار محصول فرهنگی در سال ۱۴۰۳ در حرم امام‌رضا(ع) تولید و توزیع شده است.
رضا نوایی
خبرنگار رضا نوایی

به گزارش شهرآرانیوز، امین یزدی با اشاره به تولید و توزیع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار محصول فرهنگی طی سال ۱۴۰۳، گفت: محصولات فرهنگی، مکمل برنامه‌های متنوع حرم مطهر برای گروه‌های مختلف سنی و زبانی زائران هستند که در قالب کتاب، نشریه، ویژه‌نامه، محصولات کودک و اقلام فرهنگی مناسبتی ارائه می‌شوند.

وی بیان کرد: این اداره نقش کلیدی در پشتیبانی محتوایی و فرهنگی برنامه‌های حرم مطهر رضوی ایفا می‌کند و با تولید و توزیع انواع محصولات فرهنگی از جمله کتاب، کتابچه، نشریه، ویژه‌نامه و بسته‌های متنوع برای گروه‌های سنی و زبانی مختلف (کودکان، نوجوانان، فارسی‌زبانان و غیر فارسی‌زبانان)، تلاش دارد پیام فرهنگی حرم مطهر را به شکلی هدفمند به زائران منتقل کند.

امین یزدی با اشاره به تنوع این محصولات افزود: بخش عمده‌ای از تولیدات ما شامل کتاب‌های عمومی، محوری و مناسبتی است که در نقاط مختلف حرم مطهر و در قالب برنامه‌هایی نظیر کبوترانه برای کودکان یا برنامه‌های فرهنگی برای زوجین جوان توزیع می‌شود.

رئیس اداره تأمین و توزیع محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: همچنین از سال ۱۴۰۳ تاکنون بیش از ۸۶۵ هزار محصول فرهنگی در قالب بسته ویژه کودکان، کتاب، کتابچه، مسابقات فرهنگی و آفرینش‌های کاربردی در بین زائران توزیع شده است.

وی همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی اشاره کرد و گفت: همچنی طی این مدت، ۱۳۰ عنوان مسابقه فرهنگی برگزار شده که ۱۱۳ مورد آن روزانه و هفتگی و ۱۷ مورد نیز مناسبتی بوده است. آمار شرکت‌کنندگان این مسابقات به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده و بیش از ۵۱۰۰ جایزه اهدا شده است.

یزدی تاکید کرد: این اداره در تلاش است تا با طراحی نقشه محتوایی دقیق، محصولات فرهنگی متنوعی را متناسب با مخاطبان فارسی‌زبان و غیر فارسی‌زبان همچون عرب‌زبانان و آذری‌زبانان تولید کرده و فضای فرهنگی حرم مطهر رضوی را هرچه بیشتر غنا بخشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->