مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری: مشهد پرچمداری حوزه پسماند در کشور را برعهده دارد هوای ۶ منطقه کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار قرار گرفت (۱۸ دی ۱۴۰۳) ناصحی: شاخص‌های ارزیابی منتخبان رویداد نشان مشهد الرضا (ع) در سال‌های آتی، افزوده خواهد شد برگزاری مانور آمادگی در برابر نقض حریم ریلی قطار شهری مشهد(۱۷ دی ۱۴۰۳) + فیلم مشوق‌های مادی و معنوی برای منتخبان نشان مشهدالرضا (ع) پیش بینی شده است بهره‌برداری از بزرگترین جزیره ایستگاهی مترو کشور در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم نشان مشهدالرضا ترویج‌دهنده معارف اهل‌بیت(ع) است رئیس اداره تبلیغات فرهنگی حرم مطهر رضوی: رویداد نشان مشهدالرضا(ع) شروعی به‌جا و اثرگذار در هویت مشهد است ۲۵۰۰ اصله درخت آماده روت‌بال در سطح مشهد است رئیس شورای عالی استان‌ها تأکید کرد: ضرورت ایفای نقش بانوان در سطوح مختلف مدیریتی گذری بر سرگذشت زورخانه‌های قدیمی مشهد | خاموشی صدای ضرب‌ها و زنگ‌ها درختان مشهد زیر چتر حفاظت مدیریت شهری تشکیل ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۳ سنددارشدن تمام املاک وقفی خراسان رضوی هوای ۵ منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۷ دی ۱۴۰۳) ورود پله‌برقی‌های ملی برای خط‌ ۳ مترو مشهد برگزاری دومین جشنواره فرهنگی - ورزشی ویژه آسیب دیدگان اجتماعی در مشهد افزایش ۱۸۰ درصدی جمع‌آوری برگ‌های پاییزی از سطح فضای سبز شهر مشهد در سال جاری رئیس شورای عالی استان‌ها: نگاه نمایندگان مجلس به تمدید دوره ششم شورا‌های شهر و روستا مثبت است
سرخط خبرها

ارتقای کیفیت خدمات تاکسیرانی با هوشمندسازی

  • کد خبر: ۳۳۲۸۸
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
ارتقای کیفیت خدمات تاکسیرانی با هوشمندسازی
پروژه هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی مشهد به سیستم هوشمند و یکپارچه دستگاهای ام دی تی(MDT) در دست بررسی است.
لاله سادات کوثری/ شهرآرانیوز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت:  پروژه هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی مشهد به سیستم هوشمند و یکپارچه دستگا‌های ام دی تی (MDT) در دست بررسی است.

احمد محبی گفت: از مهمترین اهداف مدیریت شهری و شواری محترم شهر مشهد گسترش هوشمند سازی و ارائه خدمات بر بستر یک سیستم یکپارچه هوشمند به شهروندان است.

وی تصریح کرد:از همین رو با کارشناسی‌های صورت گرفته برنامه ریزی جهت نصب یک پکیج کامل سخت افزاری و نرم افزاری بر روی ناوگان تاکسیرانی در حال انجام است.

محبی گفت:این سیستم دارای قابلیت‌های تاکسیمتری، امکان پرداخت هوشمند و یکپارچه سازی با نرم افزار‌های پرداخت الکترونیکی مدیریت شهری، موقعیت یابی و مدیریت پیمایش خودرو، امکان پخش تبلیغات به صورت محلی و سراسری، قابلیت اتصال با مرکز دادها، مسیریابی خودکار و ارائه گزارش کار روزانه و... می‌باشد

محبی عنوان داشت:هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی می‌تواند به افزایش کیفیت ارائه خدمات و ارتقاء عملکرد این ناوگان کمک نماید و از طرفی تاکسیرانان نیز ضمن بهره گیری از امکانات گسترده این سیستم به بهبود کسب و کار خود کمک کنند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->