دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی شناسایی ۱۱۵ کودک‌ کار جدید در خراسان‌رضوی | کودکان اتباع بیشترین سهم را در خیابان‌ها دارند برای پیشگیری از مسمومیت با سم بوتولیسم، غذا‌های کنسروی را حداقل ۲۰ دقیقه بجوشانید پلمب ۳۰ مرکز متخلف و غیرمجاز در حوزه دندانپزشکی در مشهد و خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

لاغری در خانه را امتحان کنید

  • کد خبر: ۳۴۰۱۲
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
لاغری در خانه را امتحان کنید
ورزش در خانه انتخاب ۸۷ درصد مردمی است که با وجود کرونا، بیشتر از قبل، به فکر سلامتی و تناسب اندامشان‌اند. اکثر آن‌ها سراغ ورزش در منزل برای لاغری و تناسب اندام می‌روند. بد نیست که شما هم امتحان کنید.
به گزارش شهرآرانیوز، جدا از بحث کرونا که هنوز مسئولان بهداشتی کشور تأکید دارند در خانه بمانیم تا وضعیت به حالت سفید برگردد باید حواسمان به رفت وآمد‌های خارج از خانه باشد و تا حد زیادی تردد‌های اضافی را کاهش دهیم. اما به خاطر داشته باشیم این سکون تأثیر زیادی بر اضافه وزنمان می‌گذارد و برای تناسب انداممان باید تمهیداتی بیندیشیم. در این شماره برای شما ورزش دوستان محترم که تصمیم دارید بدنی سالم داشته باشید چهار تمرین ورزشی خانگی را معرفی می‌کنیم.

«شنا» اسم علمی یک حرکت ورزشی است. کافی است دست هایتان را ۲ طرف سینه خود عمود کنید. هنگام دراز کشیدن روی دست خود، از وزن بدنتان پشتیبانی کنید. حالا بدن خود را بلند کنید و آن را با خم کردن آرنج به موقعیت شروع پایین ببرید. می‌توانید این تمرین را برای کار روی عضلات سه سر خود، با حرکت دادن دست هایتان به کمر خود تغییر دهید. اگر ابتدا سخت بود، می‌توانید زانوهایتان را خم کنید.

«پل» یک ورزش ساده است که در خانه می‌توان آن را انجام داد. باید به پشت دراز بکشید. زانوهایتان را روی زمین خم کنید. سپس باسن خود را بلند کنید و آن را به موقعیت اصلی برگردانید. دست کم ۱۵ بار در یک ست این تمرین را تکرار کنید.

یک ورزش عالی برای عضلات شکم «پلانک» است. این ورزش خانگی برای ناحیه کمر بسیار کارساز است. تمرینات پلانک به دو صورت انجام می‌شود. روش معمولی و مرسوم همان حالت شنای سوئدی است که می‌توان روی دست و روی آرنج انجام داد و روش سخت‌تر روی یک دست و یک پا انجام  می‌شود.

یکی از بهترین تمرین‌های خانگی برای مبتدیان و آموزش‌های سطح پیشرفته «اسکات» است. در شروع، پا‌های خود را باز کنید. سپس باسن خود را پایین بکشید، طوری که انگار روی یک صندلی نشسته اید. دقت کنید که زانو تا قوزک پا تکان نخورد. به نقطه شروع برگردید و تکرار کنید.

۳۰ ثانیه

برای شروع ورزش، برای هر تمرین ۳۰ ثانیه زمان در نظر بگیرید.

تکــرار

تا جای ممکن چند بار این تمرین‌ها را تکرار کنید.

۱۰ ثانیه

سپس ۱۰ ثانیه استراحت کنید.

افزایش شدت

شدت را با گذشت زمان افزایش دهید.

سخت‌تر کردن هر حرکت

زمانی که حرکات ساده شدند، باید با سخت‌تر کردن هر حرکت به ورزشتان جذابیت بدهید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->