ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

کسب و کار پر سود را چگونه آغاز کنیم؟

  • کد خبر: ۳۴۴۸۶
  • ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کسب و کار پر سود را چگونه آغاز کنیم؟
‌می‌خواهید بدانید شروع یک کسب و کار پرسود چگونه است؟ اگر این ۱۲ گام مهم را بخوانید از یک کارمند به یک کارآفرین موفق تبدیل می‌شوید.
اگر از کارتان خسته شده‌اید، به نظر می‌رسد تنها چند گام تا کارآفرین شدن فاصله دارید. نخستین کاری که باید پیش از استعفا دادن انجام دهید، این است که پول پس‌انداز کنید و بعداین ۱۲ گام مهم را بخوانید.
البته شروع یک کسب و کار پرسود آن قدر‌ها هم که فکر می‌کنید کار ساده‌ای نیست. زمانی‌که تصمیم‌تان را برای راه اندازی یک کسب و کار بگیرید، فرصت‌های زیادی پیش روی‌تان قرار خواهند گرفت.

۱. مشخص کنید چه کاری می‌خواهید انجام دهید
مشخص کردن این‌که می‌خواهید چه کاری انجام دهید برای برخی افراد به معنای یافتن علاقه‌شان است. به مهارت‌ها، توانایی‌ها و تجربیات‌تان فکر کنید، واقع‌گرا باشید و تصمیمات‌تان را تجزیه و تحلیل کنید. تصور کنید هر روز به مدت چند ساعت هدایت کسب و کارتان را برعهده دارید. اگر با چنین روال کاری کنار می‌آیید، می‌توانید طرح‌تان را اجرایی کنید و به کارتان ادامه دهید.

۲. بررسی کنید مردم حاضر به پرداخت هزینه بابت کار شما هستند
یک کسب و کار پایا کسب و کاری است که نقطه‌ی تلاقی چیزی که شما می‌خواهید و آن‌چه دیگران برایش هزینه پرداخت می‌کند، است. من به دنبال کسب و کار‌هایی هستم که مورد تقاضای بازار و خریداران باشند. همیشه سعی کنید به دنبال ایده‌های کسب و کار پرسود باشید و از کارآفرینان موفق الگوبرداری کنید. چیزی به مراجعه‌کنندگان‌تان پیشنهاد کنید که اگر خودتان نیز جای آن‌ها بودید مشتاق داشتن آن محصول یا سرویس بودید.

۳. با مشتریان بالقوه صحبت کنید
با افرادی صحبت کنید که احتمالا جزء مشتریان بالقوه‌تان هستند. درباره‌ی نیاز‌ها و ترس‌های‌شان بپرسید و الهاماتی را که به ایده‌ی کسب و کاری‌تان مرتبط هستند پیدا کنید. آیا مزایای محصول یا سرویسی که ارائه می‌کنید در ارتباط مستقیم با نیاز‌های مشتریان‌تان است؟ از صحبت‌های آن‌ها یادداشت‌برداری کنید، چرا که می‌تواند طرح بازاریابی‌تان را موثق‌تر کند.

۴. یک طرح بازاریابی و کسب و کار طراحی کنید
هدایت یک کسب و کار دستخوش تغییر شده است. بازاریابی امروز با تولید محتوا، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و ارسال ایمیل مرتبط است. باید مشخص کنید رویکردتان درباره‌ی مسائل برای ارائه‌ی ایده‌های‌تان به مشتریان، چگونه خواهد بود. طرح کسب و کاری بریزید که در آن جزئیات به خوبی عنوان شده باشد. مواردی مانند ساختار‌های عملیاتی، محصول، سامانه‌های توزیع و طرح توسعه را در طرح کسب و کار و بازاریابی‌تان پوشش دهید.

۵. کسب و کارتان را در مقیاس کوچک راه‌اندازی کنید
اگر برای‌تان امکان‌پذیر است، ایده‌ی کسب و کارتان را در مقیاس کوچک ایجاد کنید و در کنار آن به شغل خودتان بپردازید. شما می‌توانید نخستین مشتریان‌تان را به دست بیاورید، و چنان‌چه از موفقیت کسب و کارتان مطمئن شدید، شغل فعلی‌تان را ترک کنید.

۶. بازخورد دیگران را دریافت کنید و اصلاحات لازم را انجام دهید
بسیاری از مالکان کسب و کار‌های نوپا تلاش می‌کنند به سرعت پیشرفت کنند، و در بازار شناخته شوند. کسب و کارتان را در مقیاس کوچک شروع کنید و مشخص کنید کدام بخش از ایده‌تان بهتر است و کدام بخش به اصلاح نیاز دارد. نظرات مشتریان‌تان را بپذیرید، و تغییرات لازم را انجام دهید تا رشد کنید.

۷. یک تیم جمع کنید
اگر ایده‌تان عملی به نظر می‌رسد، باید یک تیم خوب بسازید. وقتی تمام زمان‌تان را برای رشد کسب و کارتان بگذارید حتما موفق خواهید شد. اگر تجربه‌ی کافی ندارید، می‌توانید کار‌های بازاریابی و خدمات مشتریان را برون‌سپاری کنید.

۸. تأمین مالی کنید
برای کسب و کار‌های کوچک، به معنای این است که پولی جمع کنید تا چند ماه نخست فعالیت‌تان را سپری کنید. اگر رؤیا‌های بزرگی در سر می‌پرورانید، ممکن است به سرمایه‌گذاری مشاع یا سرمایه‌گذاری خارجی نیاز داشته باشید.

۹. یک بودجه‌ی عملیاتی تدارک ببینید
تمام وقت‌تان را صرف کسب و کارتان کنید، یک بودجه‌ی عملیاتی برای شرکت در نظر بگیرید. این بودجه می‌تواند هزینه‌های بازاریابی، حقوق‌ها، و دیگر موارد کلیدی را شامل شود. مراقب باشید پول‌تان را صرف هزینه‌های بیهوده نکنید.

۱۰. کسب و کارتان را بر اساس طرح کسب و کارتان بنا کنید
کارتان را بر اساس طرحی که ساخته‌اید به پیش ببرید. هرچند، شما می‌توانید، بسته به شرایط، فرصت‌ّها و مشکلات، طرح‌ها را تغییر دهید.

۱۱. اجازه دهید دیگران بر شما اثر بگذارند
تابه‌حال شنیده‌اید که می‌گویند: “آدم‌ها را از دوستان‌شان بشناسید”؟ این مسئله در دنیای کسب و کار نیز صادق است. داشتن دوستان کارآفرین می‌تواند شما را در مسیر دنبال کردن رؤیاهای‌تان راهنمایی و هدایت کند.

۱۲. دنبال رؤیاهای‌تان باشید
پس از آن‌که از کارتان استعفا دادید، با تمام توان تلاش کنید زمان را هدر ندهید. چیزی که درباره‌ی آخرین گام استعفا دادن از شغل و راه‌اندازی یک کسب و کار باید بدانید این است که عقب‌گرد نداریم! همیشه اطمینان حاصل کنید تصمیمی می‌گیرید که به بقا و رشدتان کمک می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->