ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

چرا باید برای رسیدن به بهترین پاسخ از چندین هوش مصنوعی استفاده کرد؟

  • کد خبر: ۳۴۵۰۲۵
  • ۲۳ تير ۱۴۰۴ - ۱۶:۱۰
چرا باید برای رسیدن به بهترین پاسخ از چندین هوش مصنوعی استفاده کرد؟
جنسن هوانگ، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران شرکت انویدیا، می‌گوید برای دریافت پاسخ سؤالاتش، تنها به یک مدل هوش مصنوعی تکیه نمی‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جنسن هوانگ در گفت‌و‌گو با برنامه GPS «فرید زکریا» در شبکه CNN توضیح داد:

«همیشه یک سؤال را از چند هوش مصنوعی مختلف می‌پرسم و از آنها می‌خواهم پاسخ‌های همدیگر را بررسی و مقایسه کنند، تا در نهایت، بهترین پاسخ را بیابم.»

براساس گزارش‌ها، او تأکید کرد که این روش، مشابه گرفتن نظر چند پزشک است و افزود: «این دقیقاً مثل گرفتن سه نظر پزشکی است. من هم همین کار را با مدل‌های هوش مصنوعی انجام می‌دهم.»

هوانگ گفت هنگامی که پاسخی از یک مدل هوش مصنوعی دریافت می‌کند، آن را به‌سادگی نمی‌پذیرد، بلکه معمولاً می‌پرسد: «آیا مطمئنی این بهترین پاسخی است که می‌توانی بدهی؟» او این روش را یک فرایند تعاملی و تحلیلی می‌داند و توضیح داد که همین شیوه باعث تقویت مهارت‌های شناختی او شده است.

او در پاسخ به نگرانی زکریا درباره تأثیر استفاده مداوم از هوش مصنوعی بر مهارت‌های فکری، به تحقیقی از MIT اشاره کرد که نشان می‌داد استفاده از مدل‌هایی مانند ChatGPT ممکن است «هزینه شناختی» داشته باشد. بااین‌حال، هوانگ گفت که خودش هنوز آن مطالعه را نخوانده، اما باور دارد که استفاده روزانه‌اش از هوش مصنوعی به رشد توانایی‌های ذهنی او کمک کرده است.

هوانگ در ادامه گفت:

«من دقیقاً نمی‌دانم مردم چطور از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند که باعث می‌شود نیازی به فکر کردن نداشته باشند، اما برای من، این یک فرایند پرسش‌وپاسخ تحلیلی است. برای اینکه بتوانی سؤال خوب بپرسی، باید فکر کنی. باید تحلیل کنی و استدلال شخصی داشته باشی.»

هوانگ همچنین در کنفرانس جهانی Milken Institute در ماه مه گفت که از هوش مصنوعی مانند یک معلم خصوصی روزانه استفاده می‌کند. او افزود:

«در حوزه‌هایی که برایم جدید هستند، از هوش مصنوعی می‌خواهم موضوع را در ابتدا طوری توضیح دهد که گویی با یک کودک ۱۲ ساله طرف است، و سپس به‌تدریج سطح مطالب را تا سطح دکتری بالا ببرد.»

«ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت، نیز پیش از این اعلام کرده بود که از ابزار کوپایلوت برای خلاصه کردن ایمیل‌ها و آمادگی در جلسات استفاده می‌کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->