ایجاد و توسعه زیرساخت‌های رفاهی برای بانوان مشهدی در شورای ششم انجام حدود ۱۶۰ میلیون سفر با اتوبوس، در شش‌ماهه ابتدایی امسال در مشهد برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای بومی‌سازی قطعات متروی مشهد نرخ‌نامه ۱۴۰۳ پارکینگ‌های طبقاتی روباز و دارای‌سقف در مشهد اعلام شد مدیریت شهری مشهد پای‌کار برگزاری شایسته دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر است ترافیک پرحجم در میدان‌های جمهوری اسلامی و فلسطین و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۹ مهر ۱۴۰۳) پاسخی برای ممنوعیت چادر زدن در سطح شهر مشهد | شهرداری در بوستان غدیر میزبان زائران است ساخت جمعه بازار خودروی مشهد تا پایان دوره ششم مدیریت شهری فقر در اعتبارات حوزه آبخیزداری شهرستان مشهد رفع چالش‌های اجرایی در حریم مسیل‌های شهر مشهد علت آلودگی هوای امروز (۹ مهر ۱۴۰۳) مشهد چیست؟ هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۹ مهر ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: خدمات شهرداری ویترین خدمات نظام جمهوری اسلامی است + فیلم مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا: «مشهد چهره» بزرگترین سند روایت مشهد الرضا(ع) است + فیلم اجتماع بزرگ «حزب الله زنده است» در مشهد برگزار شد + فیلم ویدئو | اجتماع بزرگ مردمی «حزب الله زنده است» در مشهدمقدس (۸ مهر ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | درخواست شهروند مشهدی برای احداث جمعه بازار + پاسخ منشأ آلودگی هوای امروز مشهد فعالیت ۲ کانون خارجی گردوغبار است (۸ مهر ۱۴۰۳) برگزاری سومین جلسه هیئت دوام ثامن مشهد با محوریت اخلاق و مهدویت و گرامیداشت یاد شهید سید حسن نصرالله فضاسازی شهر مشهد متناسب با شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان ۱.۲ میلیون مترمربع از معابر شهر مشهد روکش آسفالت شده است
سرخط خبرها

مهلت ۲۰روزه به پیمانکار برای رفع نقایص جلوخان آرامگاه فردوسی

  • کد خبر: ۳۴۸۱۳
  • ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
مهلت ۲۰روزه به پیمانکار برای رفع نقایص جلوخان آرامگاه فردوسی
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد به پیمانکار محور و جلوخان آرامگاه فردوسی ۲۰ روز مهلت داد تا برای رفع نقایص و ایرادها اقدام کند.
به گزارش شهرآرانیوز، نوزدهم تیرماه شهردار مشهد در مراسم افتتاحیه فاز سوم جلوخان آرامگاه، از وضعیت فضای سبز منطقه منفصل توس و جلوخان آرامگاه فردوسی انتقاد کرد و از شهردار منطقه ۱۲ درخواست کرد تا به صورت جدی‌تر به این موضوع رسیدگی کند.
به دنبال آن، چهارشنبه گذشته معاون شهردار با همراهی شهردار منطقه ۱۲ مشهد، در بازدید از این محور نکات مدنظر را به پیمانکار پروژه متذکر شد.
«مهدی یعقوبی» معاون خدمات شهری شهرداری در این بازدید اظهار کرد: ایجاد فضا در جلوخان آرامگاه فردوسی به عنوان پیشخوان این مجموعه برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و تلاش می‌کنیم بهترین گونه‌های گیاهی و فضای سبز ایجاد شود. وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده از سوی شهرداری منطقه ۱۲ در ایجاد فضای سبز در محور آرامگاه فردوسی افزود:محور آرامگاه فردوسی باید مثل داخل شهر حفاظت و نگهداری شود.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: چند درخت قدیمی جلوی در ورودی محوطه آرامگاه فردوسی است که باعث شده نمای بنا مشاهده نشود، با توجه به این که داخل فضای آرامگاه در اختیار سازمان میراث فرهنگی قرار دارد ما این آمادگی را داریم در صورت هماهنگی با میراث فرهنگی با هرس این درختان، نمای ساختمان آرامگاه فردوسی از جلوخان مشاهده شود.
 
اختصاص اعتبار برای توسعه فضای سبز

یعقوبی خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات عمرانی جلوخان آرامگاه فردوسی به اتمام رسیده و تنها برخی ایرادات جزئی وجود دارد که باید رفع شود. همچنین حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای کاشت گونه‌های گیاهی نیاز است که این میزان اعتبار در اختیار شهرداری منطقه ۱۲ قرار خواهد گرفت و بعد از این مرحله وارد بحث حفاظت و نگهداری جلوخان آرامگاه فردوسی خواهیم شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->