مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد پدروپسر مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کلاهبرداری با ترفند نرم افزار رایگان آموزش ارز دیجیتال (۱۲تیر ۱۴۰۳) گلابی؛ میوه‌ای مفید برای کاهش «کلسترول بد» خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم امکان انتقال تب دنگی از طریق هر پشه به ۱۰ نفر زنانی که تابع این رژیم غذایی هستند، قلب سالم‌تری دارند توفان ۶۲۰ نفر را در سیستان‌ راهی بیمارستان کرد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

متناسب‌‌سازی قرارداد سرویس مدارس با شرایط کرونایی

  • کد خبر: ۳۵۵۱۲
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
متناسب‌‌سازی قرارداد سرویس مدارس با شرایط کرونایی
مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش از متناسب‌سازی قرارداد سرویس مدارس در هر منطقه خبر داد که بر این اساس قراردادها متناسب با شرایطی که برای بازگشایی مدارس اعلام شده نوشته می شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، نورعلی عباسپور با اشاره به شروع پیش ثبت نام رانندگان سرویس مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی، درباره شرایط جدید استفاده از سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: چنانچه دانش آموزی از سرویس مدرسه استفاده کند، هزینه‌اش را پرداخت می‌کند.

 

او با بیان اینکه قرارداد در هر منطقه‌ای متناسب سازی می‌شود افزود: به عبارتی قراردادها متناسب با شرایط و سناریوهایی که برای بازگشایی مدارس اعلام شده است، نوشته می شوند. البته قبلا هم در قراردادها قید میشد که فقط باید برای روزهایی که دانش آموز از سرویس استفاده می کند، هزینه پرداخت شود.

 

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام هزینه سرویس مدارس گفت: نرخ سرویس مدارس را هرساله شورای شهر اعلام می کند. کارگروه ماده ۱۸ پیشنهادات را مطرح و شورای شهر تصویب می کند. هر زمان شورای شهر نرخ سرویس را اعلام کند در این باره اطلاع رسانی می شود و با خانواده هایی که نیاز به سرویس دارند قرارداد نهایی امضا می‌شود.

 

عباسپور در پاسخ به اینکه آیا رانندگان سرویس مدارس دوره‌های آموزشی بهداشتی برای پیشگیری از کرونا خواهند داشت؟ اظهار کرد: رانندگان سرویس مدارس تحت پوشش سازمان شهرداری‌ها هستند. از سوی این سازمان اعلام شده است که رانندگان باید چه شرایطی را رعایت کنند. پروتکل‌های بهداشتی لازم از سوی سازمان شهرداریها تنظیم و به پیمانکارها اعلام شده است.

 

او ادامه داد: رعایت پروتکلهای بهداشتی، مطالبه و درخواست ما به عنوان نماینده اولیاء بوده است.

 

او درباره نصب جی. پی. اس بر روی سرویس مدارس نیز اظهار کرد: شرایطی که پیش آمده روند کار را کند کرده؛ اما از کارگروه ماده ۱۸ درخواست کردهایم و بزودی جلسهای تشکیل میشود و موارد را نهایی می کنیم. قرارشد شرکتهای متنوعی که در این زمینه کار میکنند درخواستشان را ارائه دهند تا بررسی و کار انجام شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->