انتصاب سرپرست خبرگزاری صدا و سیما و مدیر شبکه خبر در احکام جداگانه فیلم‌های اسپانیا و فرانسه در راه اسکار ۲۰۲۵ غوغای ارکستر سمفونیک تهران با ساز‌های قدیمی «فوتبال ۱۲۰» به آنتن برمی گردد + زمان پخش جایزه بهترین انیمیشن خیرونای اسپانیا به «پیانو» رسید قصه بانوی خودساخته | نگاهی به سریال «طوبی»، ساخته سعید سلطانی کمدی اجتماعی به دنبال جذب تماشاگر تئاتر است کلیدر در آسمان ادبیات فارسی می‌درخشد، چنان که تاریخ بیهقی اولین پوستر رسمی «اکنون» سروش صحت منتشر شد + عکس نامزد‌های چهاردهمین دوره جوایز ایسفا را بشناسید + اسامی اکران فیلم سینمایی «زودپز» با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده افتتاح مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مشهد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخرین هفته تابستان ۱۴۰۳ (۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریور) + زمان پخش درخشش شهاب حسینی در شمال آمریکا با «آخرین حرکت» اکران مردمی «مفت‌بر» در سینما هویزه مشهد + فیلم آمار‌ جدید سامانه بازار کتاب تا چه اندازه منطقی است؟ | آقایان کتاب‌خوان‌تر از زنان!
سرخط خبرها

۶۴۸ واحد کسب و کار در سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا ثبت نام کردند

  • کد خبر: ۳۵۵۲۷
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۶۴۸ واحد کسب و کار در سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا ثبت نام کردند
رییس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام ۶۴۸ واحد کسب و کار دارای کد کارگاهی و فاقد بیمه و خویش فرمایی در سامانه تسهیلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یونسی با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده از ویروس کرونا با توجه به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعریف رسته ها، متقاضیان می‌توانند تسهیلات  دریافت کنند.
به گفته یونسی تاکنون لیست یک هزار و ۹۴ متقاضی دیگر که فاقد کدکارگاهی بوده و یا موفق به ثبت اطلاعات در سامانه نشده‌اند به تایید این اداره کل رسیده و برای وزارت متبوع جهت بهره گیری از این تسهیلات ارسال که پس از بارگذاری درسامانه و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.
یونسی تاکید کرد: با توجه به فرصت باقی مانده کسب و کار ها‌ی فرهنگی و هنری و قرآنی که تاکنون اقدام نکرده اند تنها میتوانند تا ۵ مردادماه سال جاری به سامانه https://corona-kara.mcls.gov.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام کنند.
یونسی درپایان تصریح کرد: در صورت ایجاد نقص در ثبت نام و سامانه، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید موضوع را دراسرع وقت پیگیری و به واحد اشتغال این اداره کل اعلام و نسبت به رفع موانع ثبت نام اقدام کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->