آیا تخم مرغ‌های قهوه‌ای ارزش غذایی بالاتری دارند؟ مشعل گردانی تجلی گر میراث مشترک و ناملموس ایران و عراق هشدار یک متخصص: درمان سنتی جایگزین درمان‌های پزشکی سرطان نیست شکسته شدن حکم متهم پرونده آزار بانوان در پارک مهرگان تکذیب شد هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل سرمایشی زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هشدار هواشناسی خراسان رضوی نسبت به احتمال وقوع رگبار و سیلاب

  • کد خبر: ۳۵۷۶۳
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
هشدار هواشناسی خراسان رضوی نسبت به احتمال وقوع رگبار و سیلاب
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال وقوع رگبار و وزش باد شدید در سطح این استان هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای هشدار زرد را برای نفوذ جریانات ناپایدار و نسبتا مرطوب جوی به نواحی شمال شرق کشور منتشر کرد. 

براساس این اطلاعیه، افزایش ابرناکی آسمان خراسان رضوی از عصر پنجشنبه، ۲ مرداد آغاز شده است که اثر آن به‌ صورت بارش‌های رگباری در سطح استان مشاهده خواهد شد که تا یکشنبه ادامه پیدا می‌کند.

این سامانه به صورت بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای پیش بینی شده و نیمه شمالی استان و به تناوب سایر نقاط استان را تحت تاثیر خواهد داد.

با توجه به رگباری بودن بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب بویژه در نیمه شمالی استان دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی به مردم توصیه کرده است که با توجه به فعالیت این سامانه از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات بپرهیزند و تمهیدات لازم را به منظور جلوگیری از بروز خسارات احتمالی به جهت افزایش شدت وزش باد در نظر گیرند.

گفتنی است؛ هوای امروز مشهد بین ۲۱ تا ۳۸ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->