جزئیات سفر قلعه نویی به مشهد| از بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) تا جلسه ویژه با استاندار خراسان رضوی میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم!
سرخط خبرها

پرسپولیس در آستانه قهرمانی لیگ برتر

  • کد خبر: ۳۵۸۰۲
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
پرسپولیس در آستانه قهرمانی لیگ برتر
پرسپولیس مقابل نفت در نیمه نخست پیروز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با قضاوت سید رضا مهدوی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با یک گل به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

در دقیقه ۳ با ارسال سیامک نعمتی توپ به بشار رسن رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه احمد گوهری را تهدید کرد و توپ با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۹ در یک رفت و برگشت توپ به مجید عیدی رسید و او در محوطه جریمه به سمت دروازه پرسپولیس شوت زد و موقعیت خطرناکی برای گلزنی نفتی‌ها شکل گرفت، اما راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۲۵ با ارسال حسین ابراهیمی توپ به احمد الجبوری رسید و الجبوری با یک ضربه نمایشی و محکم شوت خود را به سمت دروازه رادوشویچ فرستاد که با واکنش زیبای دروازه بان پرسپولیس همراه بود.

در دقیقه ۳۰ داور بازی به دلیل گرمای هوا استراحتی دو دقیقه‌ای به بازیکنان هر دو تیم داد.

در دقیقه ۳۷ مهدی عبدی مهاجم پرسپولیسی‌ها با خطا روی حسین ابراهیمی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

در دقیقه ۳۹ روی نفوذ مهدی شیری از سمت راست و سانتر او علی علیپور با ضربه سر نهمین گل فصل خود را به ثمر رساند تا شاگردان گل محمدی با یک گل از حریف پیش بیافتند.

در نهایت بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی ناظر بازی به بازیکنان ذخیره نفت اجازه حضور روی نیمکت را نداد و این درحالی است که به بازیکنان ذخیره تیم پرسپولیس اجازه نشستن روی نیمکت تیم خود را داده شد. این مساله با اعتراض کادر فنی نفت مسجدسلیمان همراه شد که در نهایت مجوز حضور بازیکنان نفت روی نیمکت شان صادر شد.

نزدیک به ۵۰۰ نفر از هواداران نفت مسجدسلیمان روی پشت بام‌های ساختمان‌های اطراف ورزشگاه و کوه روبروی ورزشگاه حضور دارند و نفتی‌ها را تشویق می‌کنند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشاررسن، مهدی عبدی و علی علیپور

ترکیب نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی، حسین ابراهیمی، مجید عبدی، سجاد جعفری، احمد الجبوری، آرمان قاسمی، هادی میر جوان، پیام ملکیان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->