فیلم سینمایی «جوکر ۲» در بحران فروش «طنزیم» شهرام شکیبا روی آنتن شبکه نسیم + زمان پخش صدرنشینی «پاندای کونگ‌فوکار ۴» و «سگ‌های نگهبان قدرتمند» از نگاه کودکان ایرانی برگزاری کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی در هنر» در مشهد پیام وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان درخشش «آه سرد» در جشنواره ریچموند آمریکا «اسکن» در راه کانادا آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۴ مهر ۱۴۰۳) گروه قمر با کنسرت «بدرود» روی صحنه + جزئیات کلمات فارسی با مضامین عبری! یادی از آتیلا پسیانی به بهانه اولین سالگرد درگذشتش | زندگی را بلد بود انیمیشن «آتل» در راه ۲ جشنواره بین‌المللی جایزه جشنواره بین المللی «عشق» در دستان شبنم مقدمی کارگردان نمایش «برش-کات»: امیدوارم باز هم در مشهد روی صحنه برویم | امروزه مسئولان پشت تئاتر می‌ایستند غوری در فلسفه راویان رنج | درباره کتاب «داستایوفسکی و نیچه (فلسفه تراژدی)» اثر لف شستوف شباهت عجیب علی نصیریان با بازیگر ژاپنی + عکس
سرخط خبرها

محمدامین کریم‌ پور، اینفلوئنسر اینستاگرامی کارگردان می‌شود

  • کد خبر: ۳۶۲۱۱
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
محمدامین کریم‌ پور، اینفلوئنسر اینستاگرامی کارگردان می‌شود
محمدامین کریم‌پور، از چهره‌های پرمخاطب اینستاگرام، فیلم‌نامه «حکم تجدید‌نظر» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی رضا کریمی را کارگردانی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدتی می‌شود که برخی از چهره های پرمخاطب اینستاگرام همچون علی صبوری و جواد خواجوی به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی روی آورده‌اند اما این اولین‌باری است که یکی از فعالان این حوزه کارگردانی یک فیلم‌سینمایی را برعهده می‌گیرد. کریم‌پور سابقه دستیاری در سینما را نیز در کارنامه خود دارد. با این وجود انتشار خبر کارگردانی او با انتقادهایی در فضای مجازی همراه شده‌ است.


عده‌ای بر این باورند که درجایی که بسیاری از دانش‌آموختگان رشته سینما نمی‌توانند فیلمشان را بسازند چطور از یک فعال مجازی برای ورود به این حوزه حمایت می‌شود. لازم به ذکر است، پروانه ساخت «حکم تجدید‌نظر» به کارگردانی محمدامین کریم‌پور در جلسه اخیر شورای صدور پروانه ساخت صادر شد.


بیشتر بخوانید: کدام شاخ‌های اینستاگرامی صداوسیمایی شدند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->