از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ناپدید شدن ۱۲ نفر در دره شمخال قوچان

  • کد خبر: ۳۶۵۸۵
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
  • ۱
ناپدید شدن ۱۲ نفر در دره شمخال قوچان
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از مفقود شدن ۳ خانوار (۱۲ نفر) در دره شمخال قوچان خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، طبق اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان مبنی بر مفقودی ۳ خانوار (۱۲ نفر) در دره شمخال در ساعت ۲۳روز گذشته یک تیم جستجو و نجات کوهستان از هلال احمر شهرستان به سرپرستی سهراب معتمدی معاون و مسئول امداد و نجات شعبه و سرگرد قاسمی به همراه نیرو سپاه پاسداران وارد منطقه شده اند و تا به این لحظه خبری از سه خانواده مفقود شده نیست.
 
منبع: هلال‌احمرخراسان‌رضوی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
همینجوری که نمیشه گم شده باشه.. باید بهتر از اینا جستجو شود. یبار دیگه اونایی که بودن جمع کنین. یه داوطلب دختر انتخاب کنین. همون شبی که تو چادر تا نیمه شب بیدار بودن. و اون داوطلب دختر که بود صبح همون ساعت همون کاری که سها کرده بکنه. دور اون چادرهارو دوربین مداربسته وصل کنین. میفهمین که چی شده. مطمئنم جن و فضایی اون دوربر بودن که صداش در نیومده. فقط همون شب و روز باشه... یعنی اون روزی که گم شده.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->