آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اظهارات تند سهراب بختیاری‌زاده علیه مهدی رحمتی

  • کد خبر: ۳۹۲۹۲
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
اظهارات تند سهراب بختیاری‌زاده علیه مهدی رحمتی
سرمربی شهرخودرو به تشریح دلایل اخراج گلر باسابقه این تیم پرداخت.
به گزارش شهرآرانیوز، پس از بازی با سپاهان سیدمهدی رحمتی از سرمربی تیم می‌خواهد که برای گفتگو به بیرون اتوبوس بروند و در این گفتگوی دو نفره با صدای بلند و لحنی که بختیاری زاده آن را بی ادبانه می‌خواند، درباره داوود سیدعباسی دیگر مربی تیم صحبت‌هایی را به زبان می‌آورد. حرف‌هایی که با واکنش شدید بختیاری زاده و درگیری لفظی وی با رحمتی توام شده است.
 

بیشتر بخوانید:
 
دلیل اخراج رحمتی از شهرخودرو چه بود؟

مربی جوان شهرخودرو که روز‌های دشواری را در این باشگاه مشهدی پشت سر گذاشته، در این باره می‌گوید: من از ابتدای حضورم در شهرخودرو تلاش کردم که به بزرگتر‌های تیم احترام بگذارم و تا جایی که می‌شود از تجربه آن‌ها برای بهبود تیم استفاده کنم و آقای رحمتی هم از این قاعده مستثنی نبودند، چون ایشان یک بازیکن باسابقه ملی و یکی از خرید‌های این فصل شهرخودرو هستند و بنابراین من نهایت همکاری را با او داشته ام و حتی اگر مواردی پیش می‌آید که کمی دور از اصول مربیگری ام بود، چون او مهدی رحمتی است و در فوتبال برای خودش کسی است، از آن‌ها می‌گذشتم، اما با گذشت روز‌ها اوضاع بدتر و بدتر شده و از نظر من دیگر صلاح نیست که ایشان به عنوان بازیکن ما را همراهی کنند. چرا که در درجه اول باید اصول یک تیم فوتبال را حفظ کرد، حتی اگر ما یک بازی به آخر لیگ داشته باشیم و فصل در همین پنج شنبه به پایان برسد.

وی افزود: من از همه جا اعلام می‌کنم مهدی رحمتی با همه احترامی که برایش قائل هستم، جایی در تیم من ندارد. چون اعتقاد دارم حفظ نظم تیمی از هرچیزی مهم‌تر است و حتی بزرگتر از آقای رحمتی هم باید در چارچوب تیم حرکت کند.

این ملی پوش سابق فوتبال ایران در ادامه می‌گوید: اگر مسئله‌ای بین رحمتی و یکی از دستیاران من وجود داشت، او باید می‌گذاشت آن را در شرایط هتل و در شرایط عصبی بهتر و با لحن بهتر طرح می‌کرد نه این که بلافاصله در اتوبوس با این کارهایش جو تیم رابهم بریزد. من از همانجا قید حضور ایشان در تیمم را زدم، اگرچه شرایط ما خیلی سخت بوده و به حضور همه بازیکنانمان نیاز داشته و داریم. از دیروز هم صحبت‌های زیادی با من شده، اما تصمیم من همان است که گفتم، آقای رحمتی دیگر جایی در تیم من نخواهد داشت.
 
منبع: ورزش‌سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->