وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آیا زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ کود‌های کشاورزی بر اساس الگوی کشت شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود بسیاری از کارگاه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور مشمول طرح طبقه‌بندی نیستند قیمت رسمی ۲۰ قلم کالای اساسی اعلام شد برداشت زعفران از مناطق سردسیر خراسان رضوی آغاز شد | هنوز زعفران نوبرانه به بازار عرضه نشده است درخواست جامعه کارگری از مجلس: هرچه سریع‌تر تحقیق در خصوص اموال سازمان تأمین اجتماعی را آغاز کنید پیش‌بینی حجم و نرخ رشد نقدینگی تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه فشار عرضه کنندگان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرونشست در کمین ۳۵۹ دشت کشور شرایط فروش اقساطی X ۵۵ پرو مدیران خودرو با اقساط بلندمدت از امروز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات نوسازی ۸ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ | اسقاط بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۳ یک پیش‌بینی دیگر از آینده قیمت ارز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) «در صورت افزایش حقوق کارگران، کارفرما‌ها کارگران مازاد را اخراج خواهند کرد» یک نظریه اشتباه است با کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌توان گوشی آیفون خرید؟ (۱۴ مهر ۱۴۰۳) توقیف بیش از ۲۰۰ هزار پاکت زعفران تقلبی در چاپخانه‌های مشهد ۹۶ میلیارد دلار فرصت انرژی در کشور از دست رفت
سرخط خبرها

قیمت بیت کوین به بالاترین سطح ۱۲ ماه اخیر رسید

  • کد خبر: ۳۹۵۱۲
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
قیمت بیت کوین به بالاترین سطح ۱۲ ماه اخیر رسید
بیت کوین بر قله یک ساله ایستاد و ارزش بیت کوین به بالاترین سطح ۱۲ ماه اخیر رسید.
به گزارش شهرآرانیوز به نقل از سی ان بی سی، همان طور که پیشتر نیز انتظار می‌رفت، موفقیت بیت کوین در شکستن کانال ۱۰ هزار دلاری باعث صعود بیشتر این ارز دیجتالی شد؛ تا جایی که بهای هر بیت کوین به بالای ۱۲ هزار دلار نیز صعود کرد، اما برخلاف روز‌های قبل، این ارز دیجیتالی محبوب موفق به حفظ محدوده بسیار مهم ۱۲ هزار دلاری شد و در پایان معاملات روزانه با ثبت صعود ۴.۱۸ درصدی به ۱۲ هزار و ۳۳۶.۰۵ دلار رسید.

به گفته تحلیلگران، تشدید تنش‌ها بین چین و آمریکا و هم چنین رکوردشکنی طلا در رسیدن بیت کوین به قله ۱۲ ماهه خود موثر بوده اند. از سوی دیگر شمار مبتلایان به کرونا در جهان بار دیگر روندی صعودی به خود گرفته است و بسیاری از کارشناسان نگران بروز موج دوم در پاییز هستند. تاکنون بیش از ۷۷۴ هزار نفر در سراسر جهان جان خود را بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ از دست داده اند.

میکا ارستلینگ، تحلیل گر ارز‌های دیجیتالی در موسسه " جی اس آر" گفت: بازار به شدت نگران خبر‌های مربوط به کرونا، تنش‌های بین آمریکا و چین و زمان بر بودن عرضه واکسن است. صعود ارز‌های امن نظیر طلا در معاملات اخیر، معامله گران بیتکوین را به این نتیجه رسانده که بازار ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر مقصد جذابی در مقایسه با بازار‌های سنتی‌تر هستند.

البته صعود قیمت‌ها در بازار ارز‌های دیجیتالی محدود به بیت‌کوین نبود و قیمت بسیاری از ارز‌های دیجیتالی دیگر افزایشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۱.۴۴ درصد افزایش به ۴۳۵.۷۱ دلار، بیت کوین کش با ۴.۶۸ درصد افزایش به ۳۱۸.۶۱ دلار، لایت کوین با ۳.۵ درصد صعود به ۶۴.۱۲ دلار، مونرو با ۳.۱۱ درصد افزایش به ۹۲.۸۰ دلار، دش با ۳.۳۸ درصد افزایش به ۹۷.۴۰ دلار، زدکش با ۱.۴۷ درصد افزایش به ۸۴.۹۷ دلار و میکر با ۱.۰۱ درصد صعود به ۶۸۷.۲۱ دلار رسید.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->