پلمب بیش از ۶۰۰ بنگاه املاک فاقد مجوز در مشهد اجاره خانه به اتباع خارجی غیرمجاز در مشهد تخلف است افزایش نرخ دلار فروکش می‌کند؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) تا پایان سال ۱۴۰۳، خراسان رضوی ۲۶۴ تا ۲۸۴ تن زعفران تولید می‌کند پرداخت تسهیلات برای افزایش تولید واگن مسافری در کشور دلار هم افزایشی شد | دلار در کانال ۶۲ هزار تومان سرپرست بانک مسکن منصوب شد پیش‌بینی جدید از قیمت دلار و سکه | برای خرید طلا و سکه چه زمانی باید اقدام کرد؟ کدام پرواز ایرلاین‌ها به بیروت و تل‌آویو متوقف شد؟ احتمال افزایش قیمت نفت در صورت تداوم تنش‌ها ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل تمدید نشد نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | طلا همچنان در کانال ۴ میلیون تومان بازار خودرو در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۳، رونقی نخواهد داشت | بی‌اعتمادی مردم به بازار مجلس روند قانونی خود را طی می‌کند | تعطیلی روز پنجشنبه آسیب چندانی به مراودات اقتصادی نمی‌زند سرشماری زنبورستان‌ها در سراسر کشور آغاز شد اظهارنظر یک نماینده مجلس: اختصاص سهمیه بنزین به نفر به عدالت نزدیک‌­تر است کالاهای اساسی دوباره گران شد؟ بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۲ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های داخلی هر روز گرانتر از دیروز (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | رشد شدید قیمت خانواده پراید وضعیت بازار طلای جهانی امروز پنجشنبه (۱۲ مهر ۱۴۰۳) صادرکنندگان خدمات هم از تعهد ارزی معاف شدند برنامه ایران خودرو برای ورود خودرو‌های جدید اعلام شد | تولید انبوه ری‌را برقی از شهریور ماه ۱۴۰۴ آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۱۲ مهر ۱۴۰۳) زمان پرداخت هزینه بلیت پرواز‌های باطل‌شده مشخص شد + جزئیات تقابل مخالفان و موافقان واردات آیفون قیمت دلار و طلا در مسیر رشد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد در یک‌قدمی ۶۲ هزار تومانی شدن
سرخط خبرها

قیمت خودرو‌های سایپا در لبنان چقدر است؟

  • کد خبر: ۴۰۱۱۹
  • ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
  • ۲
قیمت خودرو‌های سایپا در لبنان چقدر است؟
گروه خودرو سازی سایپا به فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص پیش فروش خودرو در لبنان واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در سال‌های گذشته گروه خودروسازی سایپا در جهت توسعه بازار‌های صادراتی و افزایش صادرات غیرنفتی کشور، فروش محصولات خود در کشور‌های دیگر را در دستور کار قرار داده و با همکاری شریک تجاری خود در لبنان تعدادی از محصولات سواری و تجاری خود را در بازار این کشور عرضه کرد.

 

شبکه الجدید لبنان در گزارشی که چهار سال پیش از نمایندگی سایپا در این کشور تهیه کرد، به محصولات متنوع سواری و تجاری و شرایط منعطف فروش نقدی و اعتباری این خودرو‌ها به شهروندان لبنانی در آن سال‌ها پرداخت، اما ویدئوی این گزارش در روز‌های اخیر و با ترجمه و تفسیری اشتباه در شبکه‌های اجتماعی کشور بازنشر شده است.


قیمت خودرو‌های سایپا در لبنان چقدر است؟

براساس اعلام سایپا قیمت محصولات این گروه خودروسازی در سال ۹۵ در کشور لبنان از ۸۴۰۰ دلار برای پراید تا ۱۹هزار و ۲۰۰ دلار برای چانگان جهت مشتریان لبنانی متغیر بوده و هیچ خودرویی به قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه نشده است. آنچه که در گزارش شبکه الجدید در سال ۹۵ توسط نماینده سایپا در لبنان بیان می‌شود این است که هر شهروند لبنانی که ماهیانه ۱۵۰۰ دلار درآمد کسب می‌کند یا حقوق ماهیانه‌ای معادل ۱۵۰۰ دلار داشته باشد، توانایی پرداخت اقساط خودرو را خواهد داشت و لذا می‌تواند این خودرو‌ها را به صورت اقساطی از طریق بانک‌های عامل لبنانی یا مستقیماً از نمایندگی سایپا در لبنان خریداری کند.

 

گروه خودروسازی سایپا درخصوص اطلاعات و توضیحات نادرستی که به همراه این ویدئو منتشر شده نیز از هموطنان عزیز می‌خواهد که بدون اطمینان از درستی محتوا، هیچ پیامی را باور و بازنشر نکنند. زیرا تفسیر‌های این چنینی در فضای مجازی بعضا یا از روی عدم آگاهی و اشتباه و یا عامدانه و در راستای اهداف سیاسی و ضدامنیتی است.

منبع: سایپا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناجوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
ببند درتو سایپا
ابو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
ما احمق نیستیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->