درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

آوازخوانی پسر جوان به جنایت ختم شد

  • کد خبر: ۴۰۷۵۳
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
آوازخوانی پسر جوان به جنایت ختم شد
پسر جوان که برای تمرین خوانندگی به پارکی در تهران رفته بود، در جریان درگیری با ۴ جوان دیگر مرتکب قتل شد.
به گزارش شهرآرانیوز، چند روز قبل جوانی با اورژانس تماس گرفت و از درگیری و زخمی شدن پسری در پارک نهج‌البلاغه تهران خبر داد. به‌دنبال این تماس، امدادگران اورژانس و مأموران پلیس راهی محل حادثه که تونلی داخل پارک بود، شدند.
 
آوازخوانی پسر جوان به جنایت ختم شد

امدادگران با حضور در پارک،  با بدن نیمه‌جان پسر جوانی مواجه شدند که از ناحیه ران پا مصدوم شده بود.  پسر دیگری که در محل حضور داشت، خود را عامل این جراحت معرفی کرد و دستگیر شد.

پس از انتقال جوان مجروح به بیمارستان، وی ساعتی بعد جان باخت و بدین ترتیب ایرج به اتهام قتل به دستور بازپرس جنایی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی درباره این ماجرا گفت: من لیسانس شیمی دارم و در یک داروخانه کار می‌کنم. من از شهرستانی اطراف تهران برای دیدن پسردایی‌ام به تهران آمده بودم. روز حادثه با هم رفتیم پارک.  آنجا تونلی هست که برای آواز خواندن خیلی مناسب است. چون صدا اکو می‌گیرد. برای همین آواز خواندن در این تونل را دوست دارم. با پسردایی‌ام راهی پارک شدیم. من مشغول آواز خواندن بودم که ۴ پسر جوان وارد تونل شدند. آن‌ها هم می‌خواستند مثل ما تمرین خوانندگی کنند.

او ادامه داد: بعد از چند دقیقه سر خوانندگی بحثمان شد. ۳ نفر از آن‌ها با پسردایی‌ام درگیر شدند و من هم با مقتول. او چاقو داشت و به من حمله کرد.  من به سختی چاقو را از او گرفتم و از تونل فرار کردم،  اما او باز هم دنبال من آمد.  فقط برای اینکه بترسد، یک ضربه به او زدم که به رانش اصابت کرد. دوستانش با دیدن این صحنه فرار کردند. اما من ماندم و به پلیس و اورژانس زنگ زدم. پلیس من را در همان پارک دستگیر کرد. من ناخواسته دستم به خون او آلوده شد.

به این ترتیب متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
منبع:روزنامه ایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->