پیش‌فروش ویژه محصولات سایپا از دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۴ + جدول و مشخصات خودرو آخرین آمار نرخ بیکاری در کشور اعلام شد (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | پایین‌ترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان است؟ الگوی جدید مصرف آب ابلاغ شد | هر نفر در شبانه‌روز مجاز به مصرف چه میزان آب است؟ جلسه شورای عالی مسکن با دستورکار بررسی بسته ساماندهی بازار اجاره مسکن، فردا (۲۴ فروردین ۱۴۰۴) برگزار می‌شود نگاه بازار سهام به مذاکرات عمان | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) تعداد داوطلبان کنکور سراسری از مرز یک میلیون نفر گذشت معدنکاران، بی‌جان در معدن | لزوم بازگشت گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران در مناقصات «آمایش سرزمین»؛ سند تشریفاتی اقتصاد ایران در صورت رفع کامل تحریم‌ها چگونه خواهد بود؟ | صاحبان صنایع خراسان رضوی پاسخ می‌دهند افت قیمت طلا در مشهد در آستانه مذاکرات مسقط (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | ریزش ۲.۵ میلیونی قیمت سکه + این خبر به‌روز‌رسانی می‌شود رشد ۲.۵ برابری نرخ گمرک ارز کالا‌های اساسی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | دلار و طلا ریزش کرد مردم جرئت سرمایه‌گذاری در بازار مسکن را ندارند | بازار‌های ریسک‌پذیر، جذاب‌تر از بازار مسکن ظرفیت‌های بخش معدن در خراسان رضوی برای تحقق شعار امسال | معدن، گنج پنهان سرمایه‌گذاری مشهد میزبان دو رویداد اقتصادی بین‌المللی تا ۳۸ روز دیگر | آغاز طرح ارزیابی عملکرد استانداری از ابتدای تیرماه ۱۴۰۴ توزیع مرغ بالاتر از ۹۰ هزار تومان گران‌فروشی است اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۴ با نماد «وپایا» دوشنبه، ۲۵ فروردین، وارد بورس می‌شود + جزئیات قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | موز کیلویی ۷۰ هزار تومان قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | جنگ تعرفه‌ای آمریکا و چین بیت‌کوین را صعودی کرد قیمت طلای جهانی در بازار امروز (شنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۴) اعلام شد | اوج گرفتن قیمت طلای جهانی خروج قطار سریع‌السیر مشهد تهران از ایستگاه کمبود اعتبار | تعیین تکلیف طرح به شورای ملی اقتصادی رسید رشد بار مصرفی شبکه برق کشور به ۸ درصد رسید انتقاد شدید کارگران به تثبیت حق مسکن ۹۰۰ هزار تومانی آیا خانوار‌هایی که یارانه نمی‌گیرند، می­‌توانند کالابرگ الکترونیکی دریافت کنند؟ | پاسخ به سوالات پرتکرار درخصوص کالابرگ جهش ۶۲ دلاری قیمت طلای جهانی در یک روز (۲۲ فروردین ۱۴۰۴) گرانی قیمت کالا‌های اساسی برطرف می‌شود توزیع آب به جای بنزین در جایگاه سوخت خیابان دلاوران مشهد؛ از شایعه تا واقعیت طنین شعار «مرگ بر اسرائیل» از باب‌الجواد(ع) تا چهارراه شهدا | اعلام همبستگی مردم مشهد با ملت مظلوم فلسطین اختیار تغییر ساعت رسمی کشور به دولت باز می‌گردد | تغییر ساعت، مصرف برق را به اندازه یک نیروگاه اتمی کم می‌کند
سرخط خبرها

رونمایی از سیستم پارک خودکار، فورد و بوش

  • کد خبر: ۴۱۰۳۸
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
رونمایی از سیستم پارک خودکار، فورد و بوش
فورد با همکاری شرکت‌های بوش و بدراک از سیستم دستیار پارک خودکار روی خودروی آزمایشی اسکیپ رونمایی کرد که امکان پارک خودکار را در ساختمان فراهم می‌کند و ظرفیت پارکینگ را ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز،فورد، بوش و بدراک (Bedrock) از نمایش سیستم دستیار پارک خودکار در مرکز شهر دیترویت خبر دادند. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که رانندگان بتوانند از خودرو خارج شوند و وسیله نقلیه خود را در داخل ساختمان پارکینگ پارک کند.

سیستم دستیار پارک خودکار در خودرو آزمایشی فورد اسکیپ با حسگر‌های بوش ارتباط برقرار می‌کند تا مکان‌های خالی پارکینگ را پیدا کرده و وسیله نقلیه را به داخل آن مکان منتقل کند. این سیستم شامل محافظ‌هایی است که به وسیله نقلیه اجازه می‌دهد تا به اشیاء و عابران پیاده در مسیر رانندگی واکنش نشان داده و پاسخ دهد. پلتفرم ارتباطی وسیله نقلیه به زیرساخت می‌تواند به‌صورت بخش‌های اصلی ساختمان یا بخش‌های اصلاحی در آن مستقر شود.
 
رونمایی از سیستم پارک خودکار، فورد و بوش

بوش چند سال است که روی ساخت سیستم‌های مشابه کار می‌کند. این شرکت فناوری در سال ۲۰۱۷ با دایملر همکاری کرد تا بتواند سیستم دستیار پارک خودکار برای موزه مرسدس بنز در اشتوتگارت آلمان ایجاد کند. در سال ۲۰۱۹، دو شرکت مجوز استفاده از قابلیت بدون راننده دستیار پارک خودکار بدون حضور راننده ایمنی انسانی در پشت فرمان را از قانون‌گذاران آلمانی دریافت کردند. این موضوع باعث شد تا سیستم یادشده به‌طور رسمی به نخستین قابلیت دستیار پارک خودکار بدون راننده طبق استاندارد سطح ۴ خودران SAE در جهان برای استفاده روزمره تبدیل شود.

سیستم دستیار پارک خودکار در اسمبلی گاراژ (Assembly Garage)، ساختمان پارکینگی در محله کورک‌تاون دیترویت در نزدیکی ایستگاه مرکزی میشیگان متعلق به فورد نصب شده است. این پارکینگ کنترل‌شده تا پایان ماه سپتامبر به‌صورت رسمی به نمایش در خواهد آمد و برای بازدید ازطریق تور‌های برنامه‌ریزی شده دردسترس است.

طبق این برنامه همکاری، سیستم دستیار پارک خودکار می‌تواند تا ۲۰ درصد وسایل نقلیه بیشتری را در داخل پارکینگ جای دهد؛ این سیستم همچنین خدمات اضافی مانند شارژ، سوخت‌گیری یا عبور از کارواش نیز ارائه می‌دهد.

برنامه همکاری بوش و فورد و بدراک در کوریدوری ۴۰ مایلی بین مرکز شهر دیترویت و آن آربر میشیگان واقع شده که به توسعه سیستم‌ها و فناوری‌های خودرو خودران اختصاص داده شده است. کوریدور توسط Cavnue و فهرستی از شرکت‌های خودروسازی ساخته می‌شود و این شرکت کوریدور‌های متعددی را در نظر گرفته است که برای حرکت شاتل‌ها و اتوبوس‌ها و همچنین کامیون‌ها و وسایل نقلیه شخصی خودران طراحی شده‌اند.

شرکت Cavnue با برخی خودروسازان و غول‌های فناوری از جمله فورد، جنرال موتورز، Argo AI، ارایوال (Arrival)، بی ام و، هوندا، تویوتا، TuSimple و ویمو در زمینه تصویب استاندارد‌ها به منظور توسعه زیرساخت‌های فیزیکی و دیجیتال مورد نیاز برای تردد خودرو‌های متصل و خودران پروژه‌های آزمایشگاهی در جاده‌ها، بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، مسیر‌های بین ایالتی و خیابان‌های شهری آمریکا همکاری می‌کند.

رونمایی از سیستم دستیار پارک خودکار با حضور شهردار دیترویت و فرماندار ایالت میشیگان و نمایندگان فورد، بوش و بدراک برگزار شد و مورد تحسین مسئولان شهری و ایالتی قرار گرفت.

بوش بعد از ساختن سیستم مشابه با همکاری دایملر، برای مشارکت با فورد روی کاهش هزینه این فناوری تمرکز می‌کند. در مراسم اخیر، فورد از شاسی‌بلند جمع‌وجور اسکیپ با قیمت متوسط ​​حدود ۲۵،۰۰۰ دلار استفاده کرد. سیستم‌های اولیه دایملر متکی به خودرو‌های مرسدس بنز بودند که بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دلار قیمت داشتند.

کن واشنگتن، مدیر ارشد فناوری فورد می‌گوید این شرکت هنوز برای اعلام استفاده از فناوری دستیار پارک خودکار در مدل‌های تولیدی آمادگی ندارد. واشنگتن گفت:

امروز فناوری دستیار پارک خودکار در نقشه راه شرکت فورد قرار دارد و این شرکت به روشنی درک می‌کند که پارک کردن خودرو یکی از نیاز‌های اساسی و درد‌های اصلی رانندگان است.
 
منبع:زومیت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->